5.4 C
Koprivnica
Subota, 20. travnja 2024.
No menu items!
- Oglasni prostor -
- Oglasni prostor -
Testirali smo

FOTO Honda Civic, model dizajniran za redizajn
F

Ne propustite

Vozili smo devetu generaciju kultnog automobila oko kojeg se kroz posljednjih dvadesetak godina formirala subkultura. Ako ste u bilo kojem periodu života imali kontakt s auto tuningom, bilo u stvarnom ili virtualnom svijetu, jedan od prvih izbora bila vam je Honda Civic.

Kompakt japanskog proizvođača prvi put je predstavljen javnosti davne 1972. u inačici pouzdanog i štedljivog gradskog automobila. Nakon toga uslijedilo je nekoliko varijacija modela, a korišten je kao platforma za mnoge druge poput Honde CR-X, CR-V i Prelude.

Uskoro u salone stiže deseta generacija Civica koja je nastavak sad već dobro formirane priče koja se stvorila oko prethodnih modela. Na prometnicama Podravine i Prigorja testirali smo benzinski Civic s paketom opreme Elegance.

Vanjski izgled već nekoliko godina nije doživio velike promjene, vozači su već navikli na njega iako je u prethodnoj generaciji upravo on bio razlog negodovanja mnogih. Testirani model ostavlja dojam gradske sportske jurilice. Tome najviše doprinose naglašeni branici, mrežasta prednja maska, zatamnjeno staklo prtljažnika, zatamnjena stražnja svjetla i maglenke. Birati možete između devet boja laka, a testirani primjerak atraktivne je metalik boje poliranog metala.

Foto: Matija Gudlin

Unutrašnjost vozila zahtjeva određeno vrijeme prilagodbe. Na prvi pogled kokpit je previše futurističkog dizajna, no već nakon kratke vožnje počinjete uživati u njemu. Glavni adut je položaj vozača i kontrole koje su mu nadohvat ruke. Upravljanje multimedijalnim sustavom trn je u oku ovog futurističkog vozila. Dizajn sučelja nije nimalo atraktivan, a mogućnosti prilagođavanja gotovo su nikakve. Za pohvalu je ipak mogućnost povezivanja s vanjskim uređajima, pa tako imamo vanjski 3.5mm utor, USB priključak, a bežično se mobilnim uređajem možemo spojiti Bluetoothom.

Upravljač i ručica mjenjača presvučeni su kožom, a plastika korištena na kokpitu ostavlja kvalitetni dojam. Ručica šesterostupanjskog mjenjača kratka je po visini, ali i hodu. Savršena je za brze promjene stupnja u gradskoj vožnji na što vozača podsjeća sustav grafičkim prikazom SHIFT unutar ploče s instrumentima.

Ono što nam se posebno svidjelo i kod nekih drugih Honda modela su magična sjedala. Stražnju klupu moguće je sklopiti tako da se sjedeći dio podigne u zrak te se tako dobiva prazan prostor između prednjih sjedala i bunkera, zaista praktično.

Prostora za odlaganje sitnica ne nedostaje, a u duboki pretinac naslona za ruke u sredini vozila pametno su smješteni USB i 3.5mm audio priključci. Prtljažnik je obujma 477 litara, što ga stavlja u vrh klase.

Prilagodljivi benzinski 1.8 motor sa 142 konjske snage dobrih je performansi. Vozilu daje dovoljno snage za brze gradske manevre, a pritiskom na ECO tipku smanjuje se potrošnja, čemu doprinosi i korištenje šestog stupnja. Najveća brzina do koje ga možete natjerati je 213 km/h, a zvuk koji pri višim okretajima proizvodi puni vas adrenalinom u sekundama. Prosječna potrošnja na testu iznosila je oko 7,5 litara. Cijena testnog modela je oko 177 tisuća kuna.

Facebook komentari / dostupni ukoliko ste prijavljeni na svoj FB profil (Komentiranjem prihvaćate naše uvjete korištenja).

Ne propustite

- Oglasni prostor -
- Oglasni prostor -

Najnovije

Fešta

[FOTO/VIDEO] KONCERT ZA PAMĆENJE Jole napunio dvorište Starog grada, Đurđevčani pjevali sve hitove

"Nosi mi se bijela boja", "Tijelo ko remek djelo" samo su neki od hitova popularnog Joleta koji su se...
- Oglasni prostor -

Vezane vijesti

×