12.3 C
Koprivnica, HR
Utorak, 19. rujan, 2017.

Što je usluga BicKo?

BicKo sustav je prvi javni servis za prijevoz biciklima u Gradu Koprivnici.
Prijavom na info punktu za mehaničke bicikle (Komunalac, Mosna 15) ili električne bicikle (Kampus, Trg dr. Žarka Dolinara 1) dobivate RFID karticu ili jednokratni kod za korištenje javnog bicikla.
BicKo sustav se može koristiti svakodnevno kroz 7 dana u tjednu u periodu od 6.00 do 24.00 sata.
BicKo ne jamči korisnicima da će im u svakom trenutku (prema željama korisnika) na raspolaganju biti slobodan bicikl za korištenje, odnosno slobodno postolje za njegovo vraćanje. U tom slučaju korisnik može bicikl preuzeti na prvoj sljedećoj stanici s raspoloživim biciklima, odnosno dužan ga je vratiti na prvoj sljedećoj stanici sa slobodnim postoljima. Podaci o slobodnim biciklima, odnosno postoljima dostupni su korisnicima na svakom pilonu, web stranici sustava www.bicko.bike te putem mobilne aplikacije.

Kako mogu posuditi bicikl?

Bicikle je moguće preuzeti s postolja utipkavanjem jednokratnog koda ili putem korisničke RFID kartice koje izdaje Komunalac Koprivnica za mehaničke i Kampus Koprivnica za električne bicikle nakon sklapanja ugovora s korisnikom.

Koliko košta korištenje bicikala?

Za početak će korištenje bicikala biti besplatno. Nakon testnog perioda uspostavit će se sustav naplate.

Ima li korištenje usluge određena ograničenja?

Korisnik usluge može koristiti bicikl najduže 2 sata i u tom je vremenskom roku dužan vratiti bicikl na postolje. Korisnik može vratiti bicikl na bilo koje postolje, bilo koje stanice za bicikle u Gradu.

Ima li usluga BicKo neku vrstu osiguranja?

U slučaju da korisnik ne vrati bicikl unutar propisanog roka, bit će upozoren na prijestup. Ukoliko se prijestup ponovi, korisniku će biti zabranjeno korištenje bicikala na period od 3 mjeseca. Ukoliko korisnik ošteti ili ukrade bicikl, BicKo će korisniku naplatiti štetu.
Korisnik bicikl koristi na vlastitu odgovornost. Korisnik preuzima potpunu odgovornost za štete koje je sam uzrokovao. To se odnosi i na reklamacije trećih osoba, ali ne utječe na zahtjeve za naknadom štete. Korisnik je odgovoran za svu dodatnu štetu i troškove koji mogu nastati u slučaju da ne surađuje s istražnim timom prilikom utvrđivanja štete i potrage za počiniteljem.
BicKo ne odgovara za stvari koje korisnik prevozi u košarici.

S koliko je godina moguće koristiti uslugu?

BicKo uslugu mogu koristiti osobe starije od 16 godina.
Uporaba zaštitne kacige
BicKo preporuča uporabu zaštitne kacige.

Kako ću znati jesam li ispravno vratio bicikl?

Simbol zaključanog lokota na parkirnom mjestu pokazuje je li bicikl ispravno vraćen.

Što trebam učiniti ako parking ne učvršćuje bicikl?

Pokušati postupak ponovo na nekom drugom postolju.
Odložiti bicikl u postolje te pričekati zvučni signal. Ukoliko je parkiranje uspjelo na postolju će se pojaviti simbol zaključanog lokota. Ukoliko se simbol ne pojavi ili se pojavi simbol X, javiti se na besplatan broj telefona 0800 88 48 (Komunalac Koprivnica) ili 099 258 5924 (Kampus Koprivnica).
Za hitne intervencije (Emergency calls) javiti se na broj telefona 048 251 833 (Komunalac Koprivnica).

Mogu li uzeti nekoliko bicikla istovremeno?

Ne, s vašom karticom ili kodom možete uzeti samo jedan bicikl.

Što da radim ako sam vratio bicikl, a ne mogu uzeti drugi?

Možda niste pravilno zaključali bicikl. Vodite računa da na indikatoru parkirnog mjesta uvijek provjerite je li bicikl dobro zaključan.
Malo pričekajte da sustav registrira povrat bicikla. Ukoliko nakon određenog perioda i dalje ne možete koristiti uslugu javite na broj telefona 0800 88 48 (Komunalac Koprivnica) za mehaničke bicikle ili 099 258 5924 (Kampus Koprivnica) za električne bicikle. Također, možete se obratiti osobno u Komunalac, Mosna 15 za mehaničke bicikle ili Kampus, Trg dr. Žarka Dolinara 1 za električne bicikle.

Na stanici ima bicikala, a ja ih ne mogu uzeti. Zašto?

Do ovoga dolazi kad sustav detektira kvar te blokira bicikl koji nije pogodan za korištenje. Ovo stanje se prikazuje crvenim križićem na indikatoru parkirnog mjesta.

Do kada sam odgovoran za bicikl?

Korisnik je odgovoran za bicikl od trenutka uzimanja s postolja do ispravnog vraćanja bicikla na postolje.