Budite oprezni, signalizacija na prijelazima je neispravna, vlakovi kreću, rampe se dižu, a semafor se gasi

0
Ilustracija (nema veze s događajem u tekstu) // Snimio čitatelj
- Oglas -

Obzirom na sve učestalije situacije kvarova na signalizaciji, poslali smo upit u HŽ Infrastrukturu, jer očito je da nešto tu ne štima, te smo željeli da se problem riješi prije nego netko nastrada.

Nakon što smo objavili tekst o nizu potencijalno opasnih situacija na pružnom prijelazu na Čardi u Koprivnci, i to u samo nekoliko dana, u nedjelju i u ponedjeljak, čitatelji su upozorili na nove slučajeve i više nego opasnih situacija na prijelazima.

–  Prije nego je vlak uopće počeo prelaziti prijelaz, rampe su bile uredno spuštene i signalizacija je radila. Kad je vlak došao do prijelaza zaustavio se na 2 do 3 minute i kad su se rampe podigle i signalizacija ugasila, onda je krenuo – prenio nam je čitatelj ovu apsurdnu situaciju na prijelazu na Čardi u nedjelju.

U ponedjeljak, je stiglo novo upozorenje zabrinutog čitatelja, ovog puta na prijelazu kod Bilokalnika, gdje se, prema njegovim riječima, dogodila ista situacija.

Isti slučaj na prijelazu kod Bilokalnika // Snimio čitatelj
Isti slučaj na prijelazu kod Bilokalnika // Snimio čitatelj
- Oglas -

Obzirom na sve učestalije situacije kvarova na signalizaciji, poslali smo upit u HŽ Infrastrukturu, jer očito je da nešto tu ne štima te smo željeli da se problem riješi prije nego netko nastrada.

Za sada smo samo dobili odgovor da je naš upit proslijeđen šefu Korporativnih komunikacija HŽ Infrastrukture.

U telefonskom razgovoru s glasnogovornikom HŽ Infrastrukture, prenio nam je kako ove situacije nisu opasne po život jer vozač treba pratiti što se događa na cesti te i na pruzi i uvijek provjeriti približava li se vlak.

Međutim, u ovim slučajevima nije radila ni rampa ni signalizacija i sve se ugasilo u trenutku kad je vlak krenuo.

Vlakovi su stajali i trubili da vozače upozore da uskoro kreću te da stanu, vjerojatno upoznati s tim da signalizacija ne radi ispravno.

Naši su mailovi svakodnevno puni upozorenja i fotografija čitatelja koji se pitaju što nije u redu te zašto se ovo učestalo ponavlja.

Na sreću još nitko nije stradao, a na ovakve ćemo slučajeve i dalje upozoravati, sve dok se ne riješi očit problem i utvrdi o čijim je propustima ovdje riječ.

- Oglas -
 
 

NEMA KOMENTARA

  1. “Kad je vlak došao do prijelaza zaustavio se na 2 do 3 minute”

    To je normalna procedura u slucaju kvara signalno sigurnosnih uredaja.
    U slučaju neispravnosti željezničko cestovnog prijelaza strojovoda u prethodnom sluzbenom mjestu dobiva nalog da se ispred svakog
    prijelaza zaustavi i sa znakom “Pazi” iliti “Trubi” upozori sve
    sudionike u prometu na oprez. Nakon sto se strojovoda uvjeri da moze
    sigurno prijeci neosiguran cestovni prijelaz, pokrece vlak. Rampa je
    dignuta jer je prijelaz u kvaru, ukoliko je i rampa spuštena, a postoji indikacija kvara na cestovnom prijelazu procedura je ista.

    U svakom slucaju potrebno je uvijek provjeriti da li dolazi vlak.

Komentiraj

Unesite svoj komentar!
Ovdje unesite svoje ime

Exit mobile version