Samo jedan ide u sabor

Čačić i Lacković trebali su zajedno ‘gurati’ projekte za sjever Hrvatske, no plan nije prošao. Bi li brza cesta danas bila pred Plenkovićem da je uspio?

Hoće li snaga dva buduća zastupnika iz ovog kraja biti dovoljna za guranje brze ceste prema njenoj gradnji, ostaje za vidjeti.

16:12h
0
Brza cesta prema Križevcima otvorena je za promet

Željko Lacković na jučerašnjim izborima nije uspio ponovno ući u sabor. Hoće li to utjecati na nastavak gradnje brze ceste prema Koprivnici?

Sudeći prema dogovoru koji je imao s Radimirom Čačićem, moglo bi. Naime, Lacković i Čačić išli su na izbore uz međusobnu podršku i dogovor da zajednički nastupe prema vladajućima ako uđu u sabor i od njih traže realizaciju važnih projekata za sjever Hrvatske. Među njima je svakako najistaknutiji projekt brze ceste, koji je Lacković naglašavao kao ključan za Podravinu i Prigorje.

Presica Mišel Jakšić i Radimir Čačić
Radimir Čačić // Foto: Ivan Brkić

S obzirom na to da sada neće moći lobirati za brzu cestu, taj zadatak ostat će Mišelu Jakšiću i, vrlo vjerojatno, Darku Soboti. S druge strane, projekti važni za Varaždinsku županiju, koje je Čačić naglašavao, poput pruge Čakovec-Varaždin-Krapina-Zagreb, ceste i obilaznice te centralnog operacijskog bloka varaždinske bolnice, bit će na stolu pred Plankovićem. Iako je u međuvremenu Čačić objavio da će ga u saboru zamijeniti Natalija Martinčević, za te će projekte sigurno lobirati.

Željko Lacković // Foto: Marko Dedić

– Treće opcije, Škoro, Nogalo, Raspudić i Matula, uzeli su one opcije koje smo željeli dobiti. Da smo uspjeli u svome naumu, danas bih bio saborski zastupnik broj 77, a pitanje nama ključnih stvari, pitanje brze ceste do Koprivnice, danas bi bilo na stolu s gospodinom Plenkovićem. Ovako su spomenuta imena nove adrese za razgovor o ključnim infrastrukturnim projektima – izjavio je danas sarkastično Lacković.

Hoće li snaga dva buduća zastupnika iz ovog kraja biti dovoljna za guranje brze ceste prema njenoj gradnji, ostaje za vidjeti.

čitam...