Želimo da svaka četvrta vrećica instant napitaka prodana u Hrvatskoj bude Podravkina «Lerovita»

15:10h
0

090706-gastro-mKOPRIVNICA, 06. srpnja 2009., (Hina) – Predstavnici Gastro grupe i vodeći ljudi Podravke razgovarali su danas o proširenju suradnje i početku prodaje Podravkinih prehrambenih proizvoda kroz tzv. «HORECA kanal», odnosno sustav opskrbe hotela, restorana i drugih ugostiteljskih objekata. Podravka godišnje na taj način proda oko četvrtine pića, kazao je predsjednik njezine Uprave Zdravko Šestak, a uključivanjem prehrambenih proizvoda u veleprodaju Gastro grupe suradnja te dvije tvrtke trebala bi postati znatno «teža» od sadašnjih 40 milijuna kuna godišnje.

– Gastro grupa svake godine putem HORECA kanala proda instant napitaka u vrijednosti 60 milijuna kuna, pa je naš plan da za dvije godine četvrtina te prodaje otpada na naš napitak u vrečici «Lerovita» – kazao je član Uprave koprivničke prehrambene kompanije Marin Pucar.

Predsjednik Uprave Gastro grupe Dragan Munjiza naglasio je zeli širu suradnju je Podravka hrvatska tvrtka te zbog plana širenja poslovanja na područje Srbije i BiH.