Coolinarika je u City Centru One West u Zagrebu predstavila Viber stickere, super zabavne i hranom povezane naljepnice, koje će začiniti svakodnevnu komunikaciju svih korisnika popularnog Viber kanala.
U Hrvatskoj se mjesečno izmijeni više od 600 milijuna Viber poruka, a u njima se pošalje više od 32 milijuna popularnih stickera. Viber je neizostavan kanal komunikacije na kojemu nerijetko otvaramo grupe s prijateljima i kolegama te razmjenjujemo iskustva, fotografije i video.
Coolinarika Viber stickeri namijenjeni su upravo tim svakodnevnim, opuštenim razgovorima, jer njima se uistinu može nekome uljepšati dan i reći mu da ga volite.
– Podravka je tvrtka s 80 godina dugom tradicijom, ali s mladom publikom, potrošačima i komunikacijom, okrenuta potrebama, željama i trendovima mladih ljudi. Prepoznajemo navike i potrebe mlađe populacije i želimo im biti dostupni na svakom koraku – istaknula je Marinka Akrap, direktorica Korporativnih i marketinških komunikacija Podravke.
Dodala je da kako bi bila dobra, hrana mora biti zabavna.
Predstavljanju projekta, u opuštenoj i zabavnoj atmosferi, prisustvovali su brojni posjetitelji City Centra One West, koji su se imali priliku fotografirati s Coolinarika stickerima ispred SnapTAP foto-kioska i sudjelovati u nagradnom natječaju. Dobro raspoloženi sudionici natječaja počastili su se Dolcela muffinima od bundeve, a da ne bi sve bilo samo “digitalno”, za uspomenu su dobili isprintanu fotografiju i Coolinarika sticker naljepnicu za mobitel.
Web Coolinarike mjesečno posjeti oko 10 milijuna ljudi, a bilježi se čak 50 milijuna učitavanja stranice. Coolinarika ima 155.000 registriranih korisnika diljem regije te je jedna od najposjećenijih web stranica. U Hrvatskoj, prema Gemius Audience istraživanju za studeni, Coolinarika je na 11. mjestu najposjećenijih web stranica te na 20. mjestu u susjednoj Srbiji. Na Coolinarici se može pronaći gotovo 170 tisuća recepata, a uz novi video sadržaj, taj će se broj nastaviti povećavati.