FOTO Evo kako napreduju radovi u Kolodvorskoj ulici

0
Raskrižje Kolodvorske i Starčevićeve // Foto: Matija Gudlin
Raskrižje Kolodvorske i Starčevićeve // Foto: Matija Gudlin
- Oglas -

Prva faza privodi se kraju. Vrijeme nas je poslužilo i dečki su odradili svoj posao. Vjerujem da ćemo 17. svibnja završiti s prvom fazom, rekao je Mišel Jakšić, zamjenik koprivničke gradonačelnice.

U tijeku su radovi u Koprivnici na rekonstrukciji raskrižja Kolodvorske ulice i Ulice Ante Starčevića.

– Prva faza privodi se kraju. Vrijeme nas je poslužilo i dečki su odradili svoj posao. Vjerujem da ćemo 17. svibnja završiti s prvom fazom – rekao je Mišel Jakšić, zamjenik koprivničke gradonačelnice.

Dodao je kako su izvršene i sve predradnje za početak druge faze radova koja obuhvaća dio Kolodvorske ulice od raskrižja sa Starčevićevom pa sve do željezničkog kolodvora.

- Oglas -

– Ako nas posluži vrijeme, polovicom lipnja prometnica će biti gotova i u upotrebi – istaknuo je Jakšić.

Podsjetimo, radovi će obuhvatiti rekonstrukciju ceste, izgradnju pješačke i biciklističke staze i nove javne rasvjete te vodoopskrbne mreže i rekonstrukciju sustava odvodnje, a vrijedni su 2,06 milijuna kuna.

Investitor je Grad Koprivnica, a predviđeno vrijem trajanja radova je 45 dana za svaku fazu.

Za vrijeme trajanja prve faze bit će zatvoren za promet cestovni podvožnjak ispod željezničke pruge odnosno dionica Starčevićeve i to od Ulice Ivana Česmičkog do Ulice Hrvatskih branitelja te dionica Kolodvorske ulice od raskrižja do željezničkog kolodvora. Promet će biti preusmjeren preko okolnih prometnih pravaca, a prelazak željezničke pruge na željeznički prijelaz na Pavelinskoj ulici.

S druge strane, pješaci mogu prolaziti kroz pješački pothodnik, ali po izlasku na Kolodvorsku ulicu bit će usmjereni postojećim stepenicama i pješačkom površinom smještenom tik na izlasku iz pothodnika u smjeru željezničke stanice. Na kraju pješačke površine bit će siguran prijelaz na suprotnu stranu Kolodvorske.

Dodajmo i da je onemogućen prilaz parkiralištu pokraj željezničkog kolodvora.

 

 

- Oglas -
 
 

NEMA KOMENTARA

  1. Sve super i za svaku pohvalu! Jedno tehničko pitanje samo: Hoće li se kapacitet pumpi ispod podvožnjaka pojačati sad kad se sa veće površine sakuplja oborinksa voda ili je stvar riješena na neki drugi način?

  2. Bilo je lijepog prostora za rotor, ovak budu u špici i dalje stare gužve na raskrižju kod mlina. Traka za skretanje u desno bude primila dva-tri auta, a kaj sa većinom, onima kaj idu u podvožnjak? To je tak dok “stručnjaci” vode grad.

  3. Tak je to dok vam grad ostane u rukama klinca koji da nije bilo stranke ne bi ništa u životu postigao…iako je ovaj projekt dogovoren još za vrijeme Željezne činjenica je da nisu ništa napravili…a problemi će se pokazati odmah čim prvi dan bude otvorena ruta…Cirkus na najjače…

Komentiraj

Unesite svoj komentar!
Ovdje unesite svoje ime

Exit mobile version