MODERNIZACIJA PRUGE

FOTO Izgradnja Dravskog mosta ide punom parom, radnici turskog Cengiza ne daju se smesti

Gornja konstrukcija mosta izrađivat će se u tvornici u manjim segmentima pogodnima za transport, pojasnili su iz HŽ Infrastrukture. 

11:59h
0
Foto: Ivan Balija
Foto: Ivan Balija

Blato do gležnja i radnici turskog Cengiza koji se ne daju smesti pri svom poslu, dočekali su nas na gradilištu novog mosta na Dravi u Botovu.

U sklopu projekta Rekonstrukcija postojećeg i izgradnja drugog kolosijeka na dionici Križevci-Koprivnica-državna granica radi se novi željeznički most preko rijeke Drave u Botovu.

Most Drava, duljine 338 metara, bit će izgrađen za dvokolosiječnu prugu. Donja konstrukcija mosta, koja se sastoji od dvaju upornjaka i dvaju stupova bit će izgrađena od armiranog betona, dok će gornja konstrukcija mosta oblikom biti slična postojećoj i izgrađena od čelika.

Obišli smo gradilište na kojem smo susreli nekoliko turskih radnika s kojima nismo uspjeli komunicirati jer oni ne govore engleski, a mi slabo turski, no uvjerili smo se kako radovi napreduju punom parom, a radnici se pri obavljanju posla ne daju smetati. Da se radi bez prestanka neovisno o vremenskim uvjetima potvrdili su nam i lokalni ribiči koje smo zatekli u to vrijeme kako strpljivo čekaju na svoj primjerak ribe belice.

Kako smo na terenu zaključili, radovi se još uvijek odvijaju na donjoj mosnoj konstrukciji.

Gornja konstrukcija mosta izrađivat će se u tvornici u manjim segmentima pogodnima za transport, pojasnili su iz HŽ Infrastrukture.

– Nakon što segmenti budu dopremljeni na gradilište, spajat će ih se zavarivanjem ispred mosta na desnoj obali Drave. Nakon što dio gornje konstrukcije bude okrupnjen, čelična konstrukcija mosta naguravat će se preko izgrađenih upornjaka i stupova. Takvim načinom izgradnje gornje konstrukcije mosta izbjegava se ulazak u korito rijeke, čime se smanjuje negativan utjecaj na okoliš – poručili su.

Podsjećamo, projektom Rekonstrukcija postojećeg i izgradnja drugog kolosijeka na dionici Križevci-Koprivnica-državna vlakovi će moći voziti brzinom od 160 km/h, s ograničenjem od 150 km/h u Lepavini i 100 km/h u Koprivnici budući da se tamo radi o gradskim područjima sa specifičnim ograničenjima.

Nova dvokolosiječna dionica slijedit će postojeću trasu uz iznimku poddionice Carevdar – Lepavine. Ukupna duljina dionice pruge Križevci – Koprivnica – državna granica s Mađarskom smanjit će se sa 43,2 kilometara na 42,6 kilometara.

 

Foto: Ivan Balija
Foto: Ivan Balija
Foto: Ivan Balija
Foto: Ivan Balija
Foto: Ivan Balija
Foto: Ivan Balija
Foto: Ivan Balija
Foto: Ivan Balija
Foto: Ivan Balija
Foto: Ivan Balija
Foto: Ivan Balija
Foto: Ivan Balija
Foto: Ivan Balija
Foto: Ivan Balija
Foto: Ivan Balija
Foto: Ivan Balija
Foto: Ivan Balija
Foto: Ivan Balija
Foto: Ivan Balija
Foto: Ivan Balija
Foto: Ivan Balija
Foto: Ivan Balija
Foto: Ivan Balija
Foto: Ivan Balija