Novi vizualni identitet

FOTO Kafići na Zrinskom trgu dobili jednake zelene suncobrane, ugostitelji podijeljeni

06:30h
0
Novi vizualni identitet // Foto: Matija Gudlin

Estetski možda jesu ljepši, no bojim se da neće biti funkcionalni. Pozdravljam trud Carlsberga da nam novim projektima uljepša grad, a vrijeme će pokazati jesu li suncobrani bili idealno rješenje, rekao nam je Vladimir Rus, vlasnik kafića Stefano.

Koprivnički centar dobio je novi vizualni identitet koji će mnogobrojnim gostima ispijanje kave učiniti ugodnijim i ljepšim.

U ponedjeljak su se u kafićima na Zrinskom trgu makivale stare tende i na terasama kafića postavljali jednaki zeleni suncobrani, na kojima piše naziv kafića.

– Ovo je zajednički projekt Grada i Pivovare Carlsberg, u želji da estetski poboljšamo izgled centra grada. Zahvaljujem ugostiteljima na razumijevanju što su se prilagodili radovima te Carlsbergu na investiciji – rekao je Mišel Jakšić, zamjenik koprivn

Vladimir Rus, vlasnik Stefana // Foto: Matija Gudlin
Vladimir Rus, vlasnik Stefana // Foto: Matija Gudlin

ičke gradonačelnice.

Koprivnički ugostitelji su pak podijeljenog mišljenja oko novih suncobrana.

– Estetski možda jesu ljepši, no bojim se da neće biti funkcionalni. Pozdravljam trud Carlsberga da nam novim projektima uljepša grad, a vrijeme će pokazati jesu li suncobrani bili idealno rješenje – rekao nam je Vladimir Rus, vlasnik kafića Stefano.

Gazmend Ristemi, poslovođa Corsa // Foto: Matija Gudlin
Gazmend Ristemi, poslovođa Corsa // Foto: Matija Gudlin

Gazmend Ristemi, poslovođa Korza, nikako pak nije zadovoljan novim zaštitnicima od sunca.

– Nisu ni estetski lijepi, a ni funkcionalni. Bolje da su ostale stare tende, veće su i lakše se prilagođavaju vremenskim prilikama – rekao nam je on.

Suncobrani su postavljeni i na terasama Pivnice Kraluš, Le Petita i Starsa, a kafići uzduž Ulice Antuna Nemčića, na red će doći sljedeće godine.