FOTO Novi brend jedinstvenih parfema Levačića i Pongraca imena Senses of Croatia u prodaju kreće na Renesansnom festivalu

Radi se o paleti parfemskih kreacija koje su već dobro poznate u svijetu, a koje sada možete odabrati u kombinaciji prema Vašim željama.

0
Foto: Dejan Levačić
- Oglas -

Kreator hrvatskih parfema Dejan Levačić i višestruko nagrađivani dizajner Renato Pongrac osmislili su brend Senses Of Croatia.

Radi se o paleti parfemskih kreacija koje su već dobro poznate u svijetu, a koje
sada možete odabrati u kombinaciji prema Vašim željama. Katruža, Kopriva, Bučino,
Med, Gold, Aronija. Mak, Morska sol, jedinstvene su kreacije koje udovoljavaju
visokim standardima te su ujedno inovativne i patentirane.

Proizvod je u staklenoj ambalaži i drvenom okviru koji ima funkciju stalka za parfem.
U proizvodnji okvira koristi se isključivo drvo jasena ili bukve koje je odbačeno i nastalo kao višak u procesu izrade nekih drugih proizvoda. Na taj se način racionalno i održivo iskorištavaju prirodni resursi.

- Oglas -

Senses of Croatia u prodaju kreće na Renesansnom festivalu.

- Oglas -
 
 

Exit mobile version