13.2 C
Koprivnica
Četvrtak, 18. travnja 2024.
No menu items!
- Oglasni prostor -
- Oglasni prostor -
Industrijska baština

FOTO Otvorena izložba najstarije Podravkine ambalaže industrijskih fotografija i počecima Podravke kakvu znamo
F

Podravkini proizvodi nastali 1958. godine, Kokošja i Goveđa juha, Goveđi gulaš i Kokošja pašteta na razini komercijalne komunikacije pedesetih i šezdesetih godina pripadaju povijesti oblikovanja ambalaže i oglašavanja.

Ne propustite

Galerija Koprivnica danas je u 18 sati službeno otvorila svoja vrata izložbi imena Podravka – industrijska baština. Radi se o izložbi najstarije ambalaže i industrijske fotografije iz dviju muzejskih zbirki Muzeja grada Koprivnice, Zbirke grafičkog i produkt dizajna i Zbirke fotografija i foto albuma.

Viša kustosica muzeja Draženka Jalšić Ernečić kroz vrlo emotivan govor pričala je o izložbi i posjetiteljima približila tematiku.

Jedinstvena muzejska građa po prvi put se predstavlja javnosti u godini u kojoj Podravka obilježava 60 godina svojih ikoničkih proizvoda koji su obilježili drugu polovicu 20. stoljeća i svojim okusima stekli trajnu vjernost potrošača. Radi se o izložbi u kojoj se nadopunjavanjem dviju muzejskih zbirki predstavljaju počeci Podravke, industrijske fotografije i dizajna ambalaže, komercijalne komunikacije i arheologije marketinga u Hrvatskoj.

Percepcija Podravke – industrije za preradu voća i povrća iz pedesetih i šezdesetih godina 20. stoljeća s jedne strane nosi odraz vremena, početaka radničkog samoupravljanja i političke propagande samoupravnog socijalizma sredine 20. stoljeća, posjeduje snažan socijalni naboj i društveni angažman, dok je s druge strane, ing. Pavle Gaži, generalni direktor Podravke koji je tvornicom rukovodio od 1959. do 1979. godine te uvodio pravila zapadnog tržišnog marketinga.

Podravkini proizvodi nastali 1958. godine, Kokošja i Goveđa juha, Goveđi gulaš i Kokošja pašteta na razini komercijalne komunikacije pedesetih i šezdesetih godina pripadaju povijesti oblikovanja ambalaže i oglašavanja. Izložba o komercijalnoj komunikaciji i arheologiji marketinga u Hrvatskoj na muzejski način uključivanje je Muzeja grada Koprivnice u Podravkinu kampanju Podravka legende.

Izložbu je prigodnim govorom otvorio viši kustos muzeja Grada Koprivnice Robert Čimin, a neki od ostalih uzvanika bili su Krunoslav Bešvir, direktor Podravkinog poslovnog programa Kulinarstvo, gradonačelnik grada Koprivnice Mišel Jakšić, zamjenica gradonačelnika Melita Samoborec, rektor Sveučilišta Sjever Mario Tomiša i brojni drugi gosti.

Facebook komentari / dostupni ukoliko ste prijavljeni na svoj FB profil (Komentiranjem prihvaćate naše uvjete korištenja).

Ne propustite

- Oglasni prostor -
- Oglasni prostor -

Najnovije

Dan poslije

Milanovićev nesuđeni ministar Mršić udijelio packe SDP-u i Možemo: Da ste išli zajedno imali bi apsolutnu većinu!

MOST je osvojio mandat više od Možemo, a Možemo je opet dobilo 23.000 glasova više! I to je dio...
- Oglasni prostor -
Vnuk Produkt - PVC stolarija Prelog - Salamander

Vezane vijesti

×