14.3 C
Koprivnica
Petak, 19. travnja 2024.
No menu items!
- Oglasni prostor -
- Oglasni prostor -
PRIBLIŽAVA SE SEDMI ROĐENDAN

[FOTO] OVO MORATE PROBATI Čokoladna rapsodija u Hedoni, šire pogon i radit će čokoladu kakve još nema u Europi
[

Moraju pripaziti na održavanje statusa integrativne radionice koja podrazumijeva kvotu od 40 posto zaposlenih s posebnim potrebama. U ovome trenutku, sedam radnika u pogonu pripada toj skupini.

Ne propustite

Približava se sedmi rođendan Čokolaterije Hedona, socijalnog poduzeća osnovanog kako bi se osobama s invaliditetom otvorila mogućnost zaposlenja. U međuvremenu, krajem prosinca 2017. godine, u Razvojnom centru i tehnološkom parku svoja vrata otvorio je i Choco bar. Naravno, za sve je ponajprije zaslužna Udruga osoba s invaliditetom Križevci kao osnivač.

O samoj Hedoni od 4. listopada brine se nova direktorica Alemka Lončar, ranije tehnička direktorica tvrtke koja se također bavila proizvodnjom slastica, ali s fokusom na izvoz. Ondje je stekla iskustvo i znanje koje danas može upotrijebiti za rast križevačke tvrtke.

– O Hedoni sam istraživala dva mjeseca prije nego sam počela raditi. Saznavši o čemu je riječ, shvatila sam da je to ono što želim. Bila sam u potrazi za poslom koji ima plemeniti cilj, koji nije samo trka za profitom, već ima odličnu svrhu – započinje A. Lončar.

Podsjetimo, sredinom 2018. godine postojale su trzavice na relaciji s Gradom Križevcima. Direktorica sa sigurnošću kaže kako su problemi iza njih, a uskoro će se preseliti u novi, šest puta veći prostor.

Foto: Ivan Balija
Čokoladni kutak Choco Bara // Foto: Ivan Balija

– Pregovori s Gradom Križevcima riješeni su zaslugom Udruge koja se potrudila doći do rješenja. U najam smo uzeli hangar na kojemu je dobar dio unutarnjih radova odrađen. Do 1. srpnja trebali bi završiti, a mi se preseliti u pogon uređen po najnovijim standardima, s fokusom na pristupačnosti za osobe s invaliditetom. Svi prijašnji problemi nestaju jer ćemo imati vlastiti prostor. Razlog je to postojanja interesa za ulaganjem i širenjem. Trenutno nemamo osobe u kolicima, no i taj je aspekt uzet u obzir. Proširit ćemo kapacitete, nakon čega moramo pronaći kupce kojima ćemo plasirati proizvode – objašnjava.

“Imaju svoj tempo, rade predivno i s ljubavlju, zadovoljni su i sretni”
Foto: Ivan Balija
Foto: Ivan Balija

Usporedno s povećanjem obujma posla, zaposlit će još ljudi, pri čemu moraju pripaziti na održavanje statusa integrativne radionice koja podrazumijeva kvotu od 40 posto zaposlenih s posebnim potrebama. U ovome trenutku, sedam radnika u pogonu pripada toj skupini.

– Priča se zasniva na pružanju mogućnosti osobama s invaliditetom. Činjenica je da se od njih ne mogu očekivati visoke norme, već visoka kvaliteta. Imaju svoj tempo, rade predivno i s puno ljubavi. Zadovoljni su i sretni. Želimo zadržati imidž finog proizvoda zanimljivog široj populaciji – govori, dodajući kako jednu djevojku imaju na praksi, a raspisat će i natječaj za stručno osposobljavanje.

Na pitanje hoće li kvaliteta njihovih proizvoda pasti, odgovara kako će princip rada, sirovinu i pažnju zadržati na visokoj razini. Prostor će biti ljepši, uređeniji, a posebno važan element čini hladni tunel, inovacija koja će znatno doprinijeti proizvodnji.

– Riječ je o tome da čokoladu, nakon što se izlije, ne morate fizički nositi u komoru, već ona prolazi kroz 12 metara dugi tunel i izlazi kristalizirana. Jako će nam ubrzati proizvodnju, a neće utjecati na kvalitetu – pojašnjava A. Lončar.

Foto: Ivan Balija
Foto: Ivan Balija
Planiraju proizvodnju zdrave čokolade, jedinstvene u Europi

Čokoladama i pralinama te izradi personaliziranih čokolada s porukom, u čijem stvaranju mogu sudjelovati i sami kupci, postupno će dodati dražeje, odnosno čokoladirane lješnjake, bademe i suho voće. Impresivno zvuči uvođenje posebne, funkcionalne čokolade s dodatkom antioksidansa kakve nema na europskoj razini.

– Sirovina je američka, a čisti prošireni polifenol dobiven je iz koštica grožđa. Jako lijepo ide uz čokoladu koja sama po sebi sadrži određenu količinu polifenola. Ovim dodatkom svrstat će se na popis stvarno zdravih namirnica, uzevši u obzir da potiče rad krvožilnog sustava. Ciljana skupine bit će ljudi koji razmišljaju o svojem zdravlju. Spajamo ukusno sa zdravim. Naše čokolade možda nećete kupiti svaki dan. Koristimo kvalitetnu belgijsku čokoladu i u manjoj količini talijansku. Jedinstveni smo i drugačiji. Neusporediva je s čokoladama koje se nude u širokoj prodaji – sigurna je A. Lončar

Uvjerena kako je današnje tržište potpuno drugačije od nekadašnjeg, kupce smatra osviještenima, spremnima izdvojiti koju kunu više kako bi dobili kvalitetu i, primjerice, prirodne sastojke. Prostor je to u koji želi lansirati Hedonino poslovanje.

Foto: Ivan Balija
Foto: Ivan Balija

– Prošla su vremena tijekom kojih su nam mogli sve prodati, kupac nije okretao proizvod i gledao deklaraciju. Zakon treba postrožiti, a kupac biti siguran što je platio – priča.

Ukusnu ponudu, čiji smo dio i sami više puta testirali, možete proučiti u kiosku pokraj Choco Bara, kućici u centru Križevaca te putem web shopa koji će, poput službene stranice, uskoro doživjeti redizajn.

– Web shop nije dobar način prodaje zbog nemogućnosti kvalitetnog praćenja isporuke. Čokolada je osjetljiva na temperaturu. Nemamo utjecaj na uvjete transporta, može se dogoditi da kupac nije zadovoljan nakon što čokolada stigne. Najviše se prodaje na kioscima i većim zagrebačkim Intersparima. Ljudi u Choco Baru mogu dobiti preporuku ili probati čokoladicu uz kavu. Međutim, količinski najveći posao ostvarujemo s konkretnim firmama koje, recimo, kupuju pred Božić. No, planiramo suradnju proširiti na cijelu godinu – najavljuje, naglasivši važnost turističke sezone.

Foto: Ivan Balija
Foto: Ivan Balija

Prema riječima direktorice, poslovanje Choco Bara je vrlo dobro, pripremaju teren za suradnju s trgovačkim lancima, a tu su i domaća i europska sredstva koja planiraju povući. Čini se kako je ispred Hedone svjetla budućnost.

– Stvoreni su uvjeti da Hedona postane odlična, stabilna firma. Želimo da ljudi na posao dolaze s osmijehom od uha do uha. Razmišljamo o zaokruženoj priči, ne samo produktu koji izbacujemo. Možda neće sve ići glatko, ne gledam svijet kroz ružičaste naočale. Neočekivani su problemi uvijek mogući. Ali, imam ljude spremne uložiti ekstra trud kako bismo posložili priču, a i podršku vlasnika koji bez problema uskaču. Složi li se više ljudi s istim ciljem, perspektiva je bolja nego kada se jadni, bez podrške, trgate – zaključila je A. Lončar.

Foto: Ivan Balija
Foto: Ivan Balija
Foto: Ivan Balija
Foto: Ivan Balija
Foto: Ivan Balija
Foto: Ivan Balija
Foto: Ivan Balija
Foto: Ivan Balija
Foto: Ivan Balija
Foto: Ivan Balija
Facebook komentari / dostupni ukoliko ste prijavljeni na svoj FB profil (Komentiranjem prihvaćate naše uvjete korištenja).

Ne propustite

- Oglasni prostor -
- Oglasni prostor -

Najnovije

Obljetnica

Pučko otvoreno učilište Koprivnica slavi 25. godina djelovanja, pripremljen je bogat program

Pučko otvoreno učilište Koprivnica organizira Dane otvorenih vrata povodom 25. obljetnice djelovanja Pučkog otvorenog učilišta Koprivnica pod ovim nazivom. -...
- Oglasni prostor -
Vnuk Produkt - PVC stolarija Prelog - Salamander

Vezane vijesti

×