5.4 C
Utorak, 19. ožujka 2024.
No menu items!
VELIKI KLEN SLOMIO MU ŠTAP

FOTO/VIDEO Ribič Zlatko (67) zamalo je izgubio život u hladnoj Dravi: Pao sam i nisam se uspio ustati, vodostaj rijeke brzo je rastao, mislio sam da će me povući u dubinu
F

Ne propustite

Umirovljeni inženjer šumarstva Zlatko List (67) iz Kalinovca zauvijek će pamtiti prošlotjedni odlazak u ribolov u kojemu je umalo izgubio život zbog klena, vrste slatkovodne ribe koja je česta u rijekama i jezerima, a koja može narasti do četiri kilograma.

Naime, iskusni ribič Zlatko prošle se srijede zaputio u ribolov na omiljeno mu mjesto na rijeci Dravi nedaleko Ferdinandovca. Ponio je nekoliko hrušteva za mamac, koje klenovi obožavaju, i postavio štapove u vodu. Oko 18 sati mamac je zagrizao poveći klen, koji je uspio slomiti štap dugačak nekoliko metara na dva dijela, a Zlatko se spustio niz nasip kako bi dohvatio otrgnuti dio štapa i ulov. U tom trenutku se poskliznuo, pao na kamenje koje se nalazi uz Dravu i ostao nepomično ležati na obali rijeke.

– Kada sam vidio da je štap ‘puknuo’, sišao sam dolje kako bih ga uzeo pošto sam se već lagano spremao za povratak kući. U tom trenutku sam se poskliznuo i pao na kamenje te se više nisam uspio dići s poda pošto sam ležao na leđima. U prvom trenutku nisam razmišljao da iskoristim mobitel i javim se nekome za pomoć, već me oko 21 sat nazvala supruga kojoj sam ispričao što mi se dogodilo – priča nam Zlatko.

Zlatko List
Foto: Ivan Balija

Pošto se nije vratio kući do 23 sata, njegov sin dojavio je Operativno-komunikacijskom centru Policijske uprave koprivničko-križevačke da mu oca još uvijek nema iz ribolova, a pri tome se nije javljao na učestale pozive.

Odmah po zaprimanju dojave zabrinutog sina, na područje rijeke Drave nedaleko Ferdinandovca upućene su sve raspoložive ophodnje Policijske postaje Đurđevac, Postaje granične policije Koprivnica i Interventne jedinice policije, kojima je odmah bilo jasno da se Zlatku nešto dogodilo. Prioritet je bio pronaći Zlatka što prije, noć je već pala, a s njom i temperature. Uz hladnoću i mrak, veliki problem bio je i podizanje vodostaja rijeke Drave koja je u ovo doba godine izuzetno hladna zbog temperatura i pojačane protočnosti.

Policijski službenici svjetiljkama su osvijetlili područje na kojem se nestali Zlatko mogao nalaziti, a oko 00:35 sati ugledali su nepomično tijelo umirovljenika kako je do pojasa u vodi. Zlatko je uspio dozvati policijske službenike koji su se brzo spustili do njega i izvukli ga iz ledene vode. Zlatko je bio u vidnom šoku, pothlađen i izuzetno lošeg zdravstvenog stanja.

Zlatko List
Foto: Ivan Balija

– Pošto sam ležao na leđima nekoliko sati, razina Drave se povećala, a voda me sve više i više zalijevala. Bila izuzetno hladna i bojao sam se da me Rijeka ne odvuče u dubinu. Međutim, u glavi sam bio pribran i nisam paničario, znao sam da me policija traži pošto sam u daljini vidio odsjaje svjetiljka – nastavlja Zlatko.

Vozilom hitne pomoći prevezen je u Dom zdravlja u Đurđevcu, gdje mu je pružena liječnička pomoć, a na svu sreću prilikom pada nije zadobio teške tjelesne ozljede, iako je bio u šoku i pothlađen.

– Sličnu nezgodu imao sam i prije gotovo 20 godina, kada mi se usred Drave prevrnuo čamac, ali tada sam bio puno vitalniji pa sam uspio brzinski doplivati do obale. Ovaj puta se stvarno nisam uspio dići s tla, imam već i godina pa tijelo nije spremno na takve situacije. Međutim, od ribičije neću odustati, samo ću izbjegavati mjesto gdje je došlo do pada i gdje me Drava umalo ‘pokopala’ – zaključio je Zlatko.

Facebook komentari / dostupni ukoliko ste prijavljeni na svoj FB profil (Komentiranjem prihvaćate naše uvjete korištenja).

Ne propustite

Najnovije

Incident

Policija o provalama na TKZ-u: Provodimo kriminalističko istraživanje, iz jednog stana ukradeni su predmeti, a iz drugog…

Kao što smo danas pisali, dogodile su se dvije provale u stanove na Trgu kralja Zvonimira u Koprivnici. Kako doznajemo...