14.6 C
Koprivnica
Četvrtak, 28. ožujka 2024.
No menu items!
- Oglasni prostor -
- Oglasni prostor -
PRVO TROMJESJEČJE

Iz Podravke se pohvalili rastom prihoda od prodaje od 31,3 posto
I

Ne propustite

Prihodi od prodaje drugog strateškog poslovnog područja Farmaceutika iznosili su 182,7 milijuna kuna što predstavlja rast od 6,4 posto

Grupa Podravka u prvom tromjesečju ove godine ostvarila je rast prihoda od prodaje od 31,3 posto, oko 70 posto prihoda ostvareno je na inozemnim tržištima, bruto dobit porasla za 21,7 posto dok je ostvarena neto dobit od 60,1 milijuna kuna, stoji u priopćenju dostavljenom medijima.

Prihodi od prodaje Grupe Podravka u prvom tromjesečju 2016. godine iznosili su 1.029,4 milijuna kuna što predstavlja rast od 31,3 posto u odnosu na isto razdoblje godinu ranije. Na snažan rast prihoda od prodaje veliki utjecaj, pored rasta prihoda od prodaje vlastitih brendova od 6,4 posto, imala je i konsolidacija prihoda od prodaje Grupe Žito. Ukoliko se izuzmu prihodi Grupe Žito, ukupni prihodi od prodaje Grupe Podravka porasli su za 5,2 posto. Vrijedi istaknuti kako je oko 70 posto ukupnih prihoda od prodaje Grupa Podravka u prvom tromjesečju ove godine ostvarila na inozemnim tržištima.

– Rezultati poslovanja prvog kvartala ove godine potvrđuju nastavak pozitivnih trendova u poslovanju što pokazuje da je kompanija spremna na daljnji organski i anorganski rast. Nakon uspješno provedenog restrukturiranja i dokapitalizacije, akvizicije Žita, započete druge faze internacionalizacije te uz vrlo nisku razinu zaduženosti, stvoreni su potrebni preduvjeti da nastavimo sa započetom konsolidacijom u segmentu prehrambene industrije i distribucije na području Adria regije, ali i šire – istaknuo je predsjednik Uprave Podravke Zvonimir Mršić.

Strateško poslovno područje Prehrana ostvarilo je u prvome tromjesečju prihode od prodaje u iznosu od 846,7 milijuna kuna te je ovime ostvaren rast od 38,3 posto u odnosu na godinu ranije.

Prihodi od prodaje drugog strateškog poslovnog područja Farmaceutika iznosili su 182,7 milijuna kuna što predstavlja rast od 6,4 posto u odnosu usporedno razdoblje godinu ranije. Na navedeni rast prodaje najviše su utjecali vlastiti brendovi koji su ostvarili rast od 10,3 posto, ponajviše uslijed širenja poslovne suradnje na tržištu Rusije.

Grupa Podravka u prvom tromjesečju ove godine zabilježila je i rast neto dobiti koja iznosi 60,1 milijun kuna u odnosu na 59,8 milijuna kuna godinu ranije.

Facebook komentari / dostupni ukoliko ste prijavljeni na svoj FB profil (Komentiranjem prihvaćate naše uvjete korištenja).

Ne propustite

- Oglasni prostor -
- Oglasni prostor -

Najnovije

Špica

ODLIČNA KOMBINACIJA Zgodna žena koja zna kako nositi hit traperice i šiltericu

Jednostavna, a tako cool kombinacija! Maslinasta majica, krem šilterica i "zakrpane" traperice dobitna su kombinacija za izlazak na kavu ili...
- Oglasni prostor -
Vnuk Produkt - PVC stolarija Prelog - Salamander

Vezane vijesti

×