Galerija Koprivnica sutra će u 18 sati službeno otvoriti svoja vrata izložbi imena Podravka – industrijska baština. Bit će to izložba najstarije ambalaže i industrijske fotografije iz dviju muzejskih zbirki Muzeja grada Koprivnice, Zbirke grafičkog i produkt dizajna i Zbirke fotografija i foto albuma, piše Muzej grada Koprivnice.
Jedinstvena muzejska građa po prvi put se predstavlja javnosti u godini u kojoj Podravka obilježava 60 godina svojih ikoničkih proizvoda koji su obilježili drugu polovicu 20. stoljeća i svojim okusima stekli trajnu vjernost potrošača. Radi se o izložbi u kojoj se nadopunjavanjem dviju muzejskih zbirki predstavljaju počeci Podravke, industrijske fotografije i dizajna ambalaže, komercijalne komunikacije i arheologije marketinga u Hrvatskoj.
Percepcija Podravke – industrije za preradu voća i povrća iz pedesetih i šezdesetih godina 20. stoljeća s jedne strane nosi odraz vremena, početaka radničkog samoupravljanja i političke propagande samoupravnog socijalizma sredine 20. stoljeća, posjeduje snažan socijalni naboj i društveni angažman, dok je s druge strane, ing. Pavle Gaži, generalni direktor Podravke koji je tvornicom rukovodio od 1959. do 1979. godine te uvodio pravila zapadnog tržišnog marketinga.
Podravkini proizvodi nastali 1958. godine, Kokošja i Goveđa juha, Goveđi gulaš i Kokošja pašteta na razini komercijalne komunikacije pedesetih i šezdesetih godina pripadaju povijesti oblikovanja ambalaže i oglašavanja. Izložba o komercijalnoj komunikaciji i arheologiji marketinga u Hrvatskoj na muzejski način uključivanje je Muzeja grada Koprivnice u Podravkinu kampanju Podravka legende.
Izložba će se moći pogledati do 9. prosinca 2018. godine: ponedjeljkom od 10 do 15 sati, od utorka do petka od 10 do 18 sati te subotom i nedjeljom od 10 do 14 sati.
Ulaz je besplatan, a ostvaren je uz potporu Grada Koprivnice i Podravke d.d. Koprivnica.