Opizdilica povučena s tržišta

Ako leži kao klada, ako ima miris po ribarnici, ako je boli glava – opizdi! Kupci šokirani križevačkim proizvodom za “seksualni odgoj žena”, vlasnik tvrtke Petrinec: Sve je to šala, pa imamo i Mužomlat

Zanimljivo kako se muški nisu žalili jer imamo i Mužomlat i Hrkomlat, Mjerokur... Prodao sam dosad 40 tisuća tih Opizdilica i nikad nisam imao nikakvih problema niti se itko žalio, baš nikada, rekao je Zdravko Petrinec.

14:16h
0
Opizdilica

Opizdilica za seksualni odgoj žena, jedan artikl iz velikog asortimana humoristički nastrojenih proizvoda tvrtke Camellia iz Križevaca, podigao je veliku prašinu nakon čega je i povučen s polica prodajnog lanca Offertisima.


Naime, radi se o letvici sa spužvom na vrhu, na kojoj su upute za postupanje prema ženama koje odbijaju seks.

– Ako samo leži kao klada – opizdi 1X; Ako odbije dati pusu “gospodinu” – 3X; Ako ima miris po ribarnici – opizdi 5X – i pošalji u kupaonicu; Ako je opet “boli glava” – lupati dok je stvarno ne počne boljeti – piše na Opizdilici.

Nakon što su se neki od kupaca žalili, piše Jutarnji list, uprava Offertisime povukla je proizvod sa svojih polica. No, u koprivničkoj Offertisimi još je uvijek u prodaji Opizdilica za muškarce, kojima izgleda da ne smeta takva vrsta humora.

– Trenutno smo u povratku svih tih proizvoda s naših polica dobavljaču – potvrdila je Danijela Cigić, članica Uprave Offertissime, za Jutarnji.

Opizdilica u varijaciji za muški spol

Vlasnik križevačke tvrtke Camellia, Zdravko Petrinec, ne razumije u čemu je problem s Opizdilicom, pogotovo zato što sličnih proizvode radi i za suprotni spol.

– Zanimljivo kako se muški nisu žalili jer imamo i Mužomlat i Hrkomlat, Mjerokur… Prodao sam dosad 40 tisuća tih Opizdilica i nikad nisam imao nikakvih problema niti se itko žalio, baš nikada. I za njemačko tržište radim takve stvari, sve je to šala, humor, nije to ništa ozbiljno. Sve radimo doma, zapošljavam naše ljude, kooperante, radimo i suvenire koje također prodajemo u Njemačkoj, to je posve solidna tvrtka – objašnjava nam Petrinec.

Ipak, takvi proizvodi uopće nisu smiješni, smatra Sanja Cesar iz Centra za edukaciju i istraživanje (CESI), organizacije koja se zalaže za unapređenje društvenog položaja žena i ostvarenje spolne i rodne ravnopravnosti.

– Žalosna je činjenica da se uz nasilje protiv žena još uvijek vežu brojni mitovi i da se kroz humor relativizira rodno uvjetovano nasilje i promoviraju štetni rodni stereotipi. Stoga ne treba čuditi što u Hrvatskoj više od trećine mladih vjeruje da je osoba koja je doživjela nasilje, napravila nešto što je dovelo do nasilja te da oko 40 posto mladih smatra da mladić ima pravo udariti djevojku ako ga ljuti njeno ponašanje, ako ga ne sluša ili ako sumnja da je nevjerna – ističe Cesar za Jutarnji list.

 

čitam...