8.2 C
Koprivnica
Petak, 29. ožujka 2024.
No menu items!
- Oglasni prostor -
- Oglasni prostor -
zlatna košarica

Lino Lada sladoled osvojio prestižnu nagradu za najbolji proizvod godine
L

Zlatna košarica novo je veliko priznanje za Lino Lada sladoled koji je prošle godine na svjetskom natjecanju International Ice Cream Consortium u Švedskoj proglašen najboljim na svijetu.

Ne propustite

Lino Lada sladoled, koji je nastao u suradnji Podravke i Leda, osvojio je Zlatnu košaricu za najbolji proizvod u 2019. godini.

Novo je to veliko priznanje jer je prošle godine na svjetskom natjecanju International Ice Cream Consortium u Švedskoj proglašen najboljim na svijetu.

Stručni žiri osvojio je jedinstvenim okusom i inovativnošću i to u jakoj konkurenciji.

– Zlatna košarica za proizvod godine potvrdila je da smo, zajedno s našim partnerom Ledom, prepoznali potencijal širenja asortimana Lino Lada kremnih namaza u nove inovativne kategorije kao što su impulsni sladoledi. U proteklom periodu Lino Lada sladoled ostvario je iznimne rezultate te oduševio potrošače na domaćem i svjetskom tržištu. Lino Lada brand ovime se ponovno dokazuje kao omiljeni kremni namaz, a osvajanje Zlatne košarice za proizvod godine drugu godinu zaredom, dodatna je potvrda kvalitete i inovativnosti Podravkinih proizvoda – istaknula je Vesna Višnić, Podravkina direktorica Poslovnog programa Dječja hrana, slastice i snack.

– Iznimna nam je čast primiti ovu nagradu kao još jedan dokaz kvalitete onoga što radimo, i to baš za sladoled Lino Lada kojeg smo napravili u suradnji s Podravkom koja zaista jest savršen partner za ovako atraktivan i inovativan proizvod. Uz to, ono je i potvrda predanog rada naših zaposlenika, a posebno razvojnog tima koji svoje kreativne ideje uspješno pretvara u najfinije sladolede i smrznute proizvode. Stoga čestitke i njima! Svake se godine trudimo razviti neke nove okuse i kombinacije te učiniti korak više u želji da inovacijama i kreativnošću udovoljimo najrazličitijim zahtjevima naših kupca i potrošača, jer su nam oni na prvom mjestu. Ovo govori da u tome i uspijevamo – izjavila je Stela Ilijaš, pomoćnica direktora marketinga i razvoja.

Lino Lada sladoled na tržište je lansiran u travnju 2019. godine. U svega par dana rasprodane su prve zalihe što ga je učinilo najtraženiji desertom u Hrvatskoj, a tijekom prošle godine prodano je ukupno 2,8 milijuna komada na hrvatskom i inozemnim tržištima.

Prestižnu godišnju nagradu Zlatna košarica dodjeljuje magazin Ja TRGOVAC.

Foto: Podravka
Foto: Podravka
Facebook komentari / dostupni ukoliko ste prijavljeni na svoj FB profil (Komentiranjem prihvaćate naše uvjete korištenja).

Ne propustite

- Oglasni prostor -
- Oglasni prostor -

Najnovije

Špica

ODLIČNA KOMBINACIJA Zgodna žena koja zna kako nositi hit traperice i šiltericu

Jednostavna, a tako cool kombinacija! Maslinasta majica, krem šilterica i "zakrpane" traperice dobitna su kombinacija za izlazak na kavu ili...
- Oglasni prostor -
Vnuk Produkt - PVC stolarija Prelog - Salamander

Vezane vijesti

×