Istražili smo

Mali Ludbreg ima najbolju hotelsku ponudu, najviše noćenja u Koprivnici

06:00h
0
Hotel Amalia / Foto: TZ Varaždinske županije
Hotel Amalia / Foto: TZ Varaždinske županije

Ove godine u Ludbregu je ostvareno 25 posto noćenja više nego cijele prošle godine. Zanimljiv je podatak da je tijekom devet mjeseci ostvareno čak 1849 noćenja turista iz Meksika, a stranih je turista bilo više nego domaćih, njih 5637.

Hotelska ponuda u Koprivničko-križevačkoj županiji teško prati trendove i zahtjeve modernih turista, kažu iz Turističke zajednice koprivničko-križevačke županije.

U prvih šest mjeseci ove godine ostvareno je ukupno 18.584 noćenja, što se ne odnosi samo na hotele, nego i druge smještajne kapacitete.

Iako je to povećanje u odnosu na lani, samo u Ludbregu je u prvih devet mjeseci zabilježeno 8569 noćenja, javljaju iz Turističke zajednice Ludbrega.  To je noćenja otprilike koliko i grad ima stanovnika.

U odnosu na cijelu našu županiju, mali Ludbreg u Varaždinskoj županiji sa svoja tri hotela posluje i više nego dobro.

Na području cijele Koprivničko-križevačke županije postoji šest hotela, koji imaju od dvije do četiri zvjezdice, a samo na području Ludbrega su tri hotela s tri i dvije zvjezdice.

U devet mjeseci ove godine, u Ludbregu je zabilježeno čak 25 posto više noćenja u odnosnu na lani, dok je u Koprivničko-križevačkoj županiji u šest mjeseci zabilježen duplo manji rast od 13 posto.

– Veći broj stranih noćenja pripisuje se daljnjem dolasku stranih hodočasnika, naročito Poljaka, koji na svom putu prema Međugorju prenoće u Ludbregu pa posjete naše svetište Predragocjene Krvi Kristove. U srpnju su velik broj stranih noćenja ostvarili natjecatelji koji su sudjelovali na Svjetskom prvenstvu u zrakoplovnom modelarstvu – kazala je Tena Bajsić iz Turističke zajednice Ludbrega.

No, u Ludbregu, pak, nedostaje privatnih smještajnih kapaciteta, koji bi, smatraju u turističkoj, pridonijeli povećanju broja noćenja na području grada.

Potrebna ulaganja

Zdravko Mihevc, direktor Turističke zajednice Koprivničko-križevačke županije, rekao nam je da su potrebna velika ulaganja u hotelske kapacitete.

– To nije lako ostvariti u teškim okolnostima za turizam na kontinentu. Osjeća se i nedostatak greenfield investicija u hotelske sadržaje, odnosno u sadržaje tipa toplica koji bi privlačili turiste na duži boravak – kazao je on.

Dodao je da se unatoč nepovoljnim okolnostima ulaže u proširenje ponude pa je tako Hotel Podravina u Koprivnici pri završetku investicije u uređenje modernog Spa i Wellness centra te prostora za održavanje konferencija, sa svom potrebnom konferencijskom opremom.

U županiji, dakle, postoji šest hotela. Samo jedan je hotel s četiri zvjezdice – Picok u Đurđevcu.

Hotel Podravina, Bijela kuća i Zlatan u Koprivnici imaju tri, Kalnik u Križevcima ima dvije, a Crna Mica s dvije zvjezdice nalazi se u selu Hampovica.

U Ludbregu hoteli Amalia i Raj imaju tri zvjezdice, a Crnković dvije. Žitelji naše županije svoje svadbene svečanosti sve više upriličuju u salama Amalije i hotela Crnković.

Svakako je zanimljiv podatak da je u Ludbregu tijekom devet mjeseci ostvareno čak 1849 noćenja turista iz Meksika, a stranih je turista bilo više nego domaćih, njih 5637.

U županiji je od tri grada jedino u Đurđevcu zabilježen pad noćenja od 11 posto. Koprivnica bilježi rast od 34, a Križevci 32 posto.

Što kažu vlasnici hotela

Boris Dvorski, vlasnik hotela Podravina, rekao nam je da proširuje ponudu, no veći broj zvjezdica mu nije potreban.

– Imamo i strane i domaće goste, a to što političari pričaju da nam trebaju hoteli s više zvjezdica ne drži vodu. Neka oni prvo stvore gospodarsku klimu da počnu dolaziti poslovni ljudi koji će to i tražiti, onda ćemo se i mi tome prilagoditi – rekao je Dvorski.

Vlasnik hotela Amalia i Crnković, Boris Crnković, rekao nam je da je za uspjeh potrebno držati korak s vremenom i trendovima, za što su potrebne stalne inovacije.

– Treba slušati potrebe gostiju, a za to su potrebna ulaganja u objekt i osoblje – istaknuo je on.

Na upit kako privlači goste iz naše županije, Crnković je kazao da je ključan pozitivan odnos prema kupcu.

– Važno je biti dostupan, fleksibilan te imati kvalitetnu uslugu, a osobno smo vrlo zadovoljni poslovanjem hotela – otkrio nam je on.

čitam...
Loading...