Digitalna era prehrambene industrije

Microsoft ušao u partnerstvo s Podravkom sa svrhom daljnjeg razvoja Coolinarike i drugih novih tehnologija

Podravka je i do sada u prehrambenoj industriji predvodila trendove u segmentu inovacija i modernih tehnoloških rješenja, a suradnja s Microsoftom najveći je iskorak prema digitalnoj transformaciji, izjavio je Pucar.

13:35h
0
Don Grantham i Marin Pucar // Foto: Podravka d.d.

Predsjednik Uprave Podravke Marin Pucar i Don Grantham, direktor Microsofta za Centralnu i Istočnu Europu, dogovorili su da će Microsoft biti partner u procesu digitalne transformacije Podravke, inicijalno radeći zajednički na projektu Coolinarika, a uz istovremeni razvoj drugih inovativnih rješenja i poslovnih modela zasnovanih na novim tehnologijama.

– Partnerstvom s Microsoftom, jednom od najvećih tehnoloških kompanija na svijetu, započinje nova, digitalna era poslovanja Podravke. Podravka je i do sada u prehrambenoj industriji predvodila trendove u segmentu inovacija i modernih tehnoloških rješenja, a suradnja s Microsoftom najveći je iskorak prema digitalnoj transformaciji i snažnoj digitalnoj konkurentnosti Podravke na globalnoj razini – izjavio je Pucar.

Microsoft je iskazao podršku kao pouzdani partner Podravki u razvoju novih poslovnih modela i tehnoloških rješenja u FMCG industriji. Podravkin globalni projekt Coolinarika je prvi projekt na kojem će raditi Podravka i Microsoft.

Suradnja na ovom projektu započela je prošlotjednom radionicom na kojoj su bili prisutni Microsoftovi međunarodni stručnjaci, a nastavit će se posjetom Podravke centrali Microsofta u Redmondu u SAD-u, kako bi se razmotrile mogućnosti razvoja inovativnih rješenja u prehrambenoj industriji.

Coolinarika je u 14 godina postojanja izrasla u najveću kulinarsku društvenu mrežu u regiji te postala glavna destinacija za odabir kulinarskih recepata. Nalazi se među deset najposjećenijih internetskih stranica u Hrvatskoj, a na svjetskoj razini drži 37. mjesto u kategoriji Kuhanje i recepti, prema istraživanju tvrtke SimilarWeb.

Facebook Coolinarike ima 350.000 pratitelja. U Hrvatskoj je Coolinarika najveća stranica u FMCG sektoru te najbrže rastuća stranica na dnevnoj, tjednoj i mjesečnoj bazi.

Loading...