demanti

Nakon članka očitovali se iz Friga: Tijekom uvjeta dostave bili su poštovani propisani uvjeti, a gospodinu je obračunata i manja novčana naknada

Što se tiče sporne okolnosti dostave na vrata garaže, iz fotografija sa terena, koje ste sami objavili, vidljivo je da vozač dostave, zbog uskog prilaza ulaznim vratima, nije mogao dovesti robu do samog kućnog praga, kazuju iz Friga.

11:58h
0
Frigo trgovina Koprivnica

Nakon objave našeg članka pod naslovom: Petar Šlabek: iz Friga su mi istovarili perilicu pred garažu i otišli, a platio sam dostavu do ulaznih vrata, 18 dana nakon našeg upita, stigao je odgovor iz tvrtke Frigo.

Ujedno napominjemo da smo s objavom članka nakon upita koji je poslan 24. rujna u 11 sati, na odgovor čekali još četiri dana, a osim putem maila, odgovor smo pokušali dobiti i putem telefona i mobitela.

MARKETING EPODRAVINA.HR

Iz Friga kažu kako ovim putem, a sukladno odredbama glave VI mjerodavnog zakona o medijima, daju odgovor i zahtijevaju objavu istog, na novinarski članak pod nazivom: „Petar Šlabek: iz Friga su mi istovarili perilicu pred garažu i otišli, a platio sam dostavu do ulaznih vrata, iz tvrtke bez odgovora“, obavljen dana 28. rujna 2020. godine na portalu epodravina.hr, u 13:35.

Dodaju kako su tijekom uvjeta dostave bili, ne samo poštovani propisani uvjeti, nego je cijenjenom gospodinu obračunata i manja novčana naknada za uslugu dostave, od naknade koja je za težinu robe, propisana predmetnim cjenikom.

– Kupljeni kućanski aparat spada u robu čija težina premašuje iznos od 50 kg (konkretno, u kategoriju između 51 – 70 kg) te usluga dostave istog, sukladno cjeniku, koji dostavljamo u prilogu,  iznosi 85,00 kn. U konkretnom slučaju, kao što je potvrdio i cijenjeni g. potrošač, ista je naplaćena samo u iznosu od 50,00 kn.

Što se tiče sporne okolnosti dostave na vrata garaže, iz fotografija sa terena, koje ste sami objavili, vidljivo je da vozač dostave, zbog uskog prilaza ulaznim vratima, nije mogao dovesti robu do samog kućnog praga, već je ista, iz navedenog tehničkog razloga, dostavljena pred vrata garaže, koja se nalaze u neposrednoj blizini ulaza u kuću, a sve u dogovoru s cijenjenim kupcem.

Iz predmetnog cjenika dostave, vidljivo je da informacije o dostavi ne uključuju nikakve klauzule o usluzi montiranja kućanskih aparata, te time montiranje kućanskog aparata ne spada u uslugu trgovačkog društva Frigo & Co. d.o.o., već istu u vlastitom aranžmanu organizira sam potrošač – kupac.

Dakle, potpuno je netočna i objavljena informacija da Frigo & Co. d.o.o., u sklopu dostave nudi i naplaćuje uslugu montaže kućanskih aparata’, stoji u priopćenju koje je potpisao direktor Damir Bukovčan.

čitam...