Prema informacijama iz Hrvatskih cesta, za 2025. godinu osigurano je 1,8 milijuna eura za izradu glavnih i izvedbenih projekata te ishođenje građevinske dozvole za dio podravskog ipsilona. Čini se kako je brza cesta do Koprivnice (DC10) – od Kloštra Vojakovačkog – ipak u planovima i njen nastavak siguran.
Radi se o lijevom kraku dionice u duljini 22,5 kilometra s brojnim vijaduktima, ali i tri vrlo zahtjevna tunela. Očekuje se kako će ovaj proces potrajati gotovo 16 mjeseci, a u njega bi se krenulo u trećem kvartalu, dakle, tijekom ovog ljeta. S obzirom na trajanje, pa potom i provedbu natječaja za izvođača, teško je za očekivati kako će Vladine najave o brzoj cesti do Koprivnice 2030. godine biti ostvarene i da su realne.
Brza cesta do Koprivnice – cijena?
Ovo je nastavak na fizičke radove koji se odvijaju od čvora Križevci do Kloštra Vojakovački dužine oko sedam kilometara. Njihov završetak planira se, doznajemo, u veljači 2026. godine. Početak je kasnio i bilo je određenih “praznih dana” tijekom gradnje no rok i dalje stoji. Kad ćemo službeno voziti tom dionicom – vjerojatno na proljeće iduće godine.

Ovaj projekt vrijedan je nešto više od 40 milijuna eura, a izvodi ga Kamgrad. Koliko će koštati dionica od Kloštra Vojakovačkog do Koprivnice nemoguće je znati s obzirom na zahtjevnost izvedbe. Očekuje se da bi mogla probiti granicu od 100 milijuna eura.
Podsjetimo i kako je za dionicu do Koprivnice već gotovo idejno rješenje, uz studiju utjecaja na okoliš. Također, u tijeku je i postupak za dobivanje lokacijske dozvole.