Novih 17 milijuna kuna iz Europskog Fonda za zaštitu okoliša i energetsku učinkovitost spremno je za podjelu građanima

Svi koji dostave potpunu dokumentaciju u okvirima raspoloživog budžeta od 17 milijuna kuna dobit će ugovor o sufinanciranju kupnje električnog vozila koji moraju realizirati u roku od godinu dana. Ponoš objašnjava da se produžetkom roka za iskorištenje odobrenih sredstava, koji je prošle godine bio šest mjeseci, išlo na ruku korisnicima jer se u praksi, s obzirom na rokove isporuke, taj period u nekim slučajevima pokazao kratkim.Direktor Fonda predviđa da će za 17 milijuna dostupnih poticaja biti veliki interes. Prošle godine je sredstvima Fonda građanima sufinancirana kupnja oko 400 električnih automobila, bicikala i motocikla te plug-in električnih vozila. Ponoš najavljuje da nakon ovog poziva ide i javni poziv za sufinanciranje punionice te onaj za kupnju električnih vozila za javni i privatni sektor.

0
Električni bicikl u akciji
- Oglas -

Nakon što je prošle godine u samo par sati građanima dodijeljeno 12 milijuna kuna, Fond za zaštitu okoliša i energetsku učinkovitost najavio je novi Javni poziv koji će trećeg travnja i službeno objaviti u Narodnim novinama. Na mrežnim stanicama Fonda danas su objavljene osnovne informacije o pozivu te Prijavni obrazac, kako bi se svi zainteresirani mogli na vrijeme pripremiti za podnošenje zahtjeva.

– S obzirom na veliki interes i dobre financijske rezultate Fonda, dostupan budžet smo povećali s prošlogodišnjih 12 na 17 milijuna kuna. Visina poticaja je ostala nepromijenjena. Za kupnju eko vozila građani će moći dobiti do 40% iznosa sredstava, odnosno do 80 tisuća kuna za električne automobile, do 40 tisuća za plug-in hibride automobile, do 20 tisuća kuna za električne skutere, motocikle i četverocikle na struju, dok će za električne bicikle biti dostupno do 5 tisuća kuna Fondovih poticaja – pojasnio je direktor Fonda. Sufinanciraju se samo nova motorna vozila koja u trenutku unosa, uvoza ili prodaje u Republici Hrvatskoj ili ranije, nisu bila registrirana, a u slučaju električnog bicikla da nije ranije bilo korišteno.

Procedura prijave je jednostavna – Fondu se treba dostaviti ispunjeni i vlastoručno potpisati prijavni obrazac koji se može pronaći na našim web stranicama, preslika osobne iskaznice, tehničke karakteristike vozila iz ponude i sama ponuda dobivena u prodajnom salonu. Dokumentacija se od trećeg travnja od devet sati može poslati preporučenom poštom ili dostaviti u prijamni ured Fonda. Zahtjevi će se razmatrati kronološki, prema datumu i vremenu njihovog zaprimanja, uz naznaku da se zahtjevi koji stignu prije navedenog roka neće uvažavati.

- Oglas -

Ponoš apelira na sve koji se odluče prijaviti na javni poziv da dobro prouče potrebnu dokumentaciju.

– Procedura i sadržaj prijave su krajnje pojednostavljeni te zato od svih zainteresiranih očekujemo da istu popune i dostave prema uvjetima javnog poziva – kaže Ponoš.

Svi koji dostave potpunu dokumentaciju u okvirima raspoloživog budžeta od 17 milijuna kuna dobit će ugovor o sufinanciranju kupnje električnog vozila koji moraju realizirati u roku od godinu dana. Ponoš objašnjava da se produžetkom roka za iskorištenje odobrenih sredstava, koji je prošle godine bio šest mjeseci, išlo na ruku korisnicima jer se u praksi, s obzirom na rokove isporuke, taj period u nekim slučajevima pokazao kratkim.
Direktor Fonda predviđa da će za 17 milijuna dostupnih poticaja biti veliki interes. Prošle godine je sredstvima Fonda građanima sufinancirana kupnja oko 400 električnih automobila, bicikala i motocikla te plug-in električnih vozila. Ponoš najavljuje da nakon ovog poziva ide i javni poziv za sufinanciranje punionice te onaj za kupnju električnih vozila za javni i privatni sektor.

– Fond raznim programima e-mobilnosti nastoji potaknuti transformaciju prometnog sustava u čišći i održiviji, što je izazov s kojim se trenutno suočava cijela Europa. U bliskoj budućnosti punionice će biti sastavni dio građevinskih projekata i imat će ih svaka nova zgrada, a do tad je na nama da postojeći sustav što bolje prilagodimo, kako bi tranzicija bila što brža i učinkovitija – zaključio je Ponoš.

- Oglas -
 
 

Exit mobile version