14.6 C
Četvrtak, 28. ožujka 2024.

Nuspojave čitanja Marija Kolara u konkurenciji za knjigu kritika godine
N

Knjiga Nuspojave čitanja Marija Kolara, koju je ove godine objavio Podravsko-prigorski ogranak DHK, ušla je u uži izbor za najbolju knjigu kritika u proteklih godinu dana.

U uži izbor za Nagradu Julije Benešić, koju u sklopu Đakovačkih susreta hrvatskih književnih kritičara dodjeljuje Slavonsko-baranjsko-srijemski ogranak DHK, osim Kolarove uvrštene su i još tri književno-kritičke knjige: Antun Pavešković Fusnote ljubavi i zlobe (Naklada Đuretić, 2014.),Božidar Alajbegović Post scriptum (Litteris, 2013.) i Nikola Petković Harterije II/III. (HDP, 2013.).

Dobitnici Nagrade Julija Benešića, koja se dodjeljuje za najbolju knjigu književnih kritika objavljenu između dvaju Susreta, i Povelje uspješnosti Julija Benešića, koja se dodjeljuje književnim kritičarima s područja Slavonije, Baranje i zapadnog Srijema, bit će proglašeni 1. srpnja 2014. u Đakovu, a Nagrada i Povelja Julija bit će im dodijeljene na posebnoj svečanosti u studenom 2014. u Đakovu.

Sami 17. đakovački susreti hrvatskih književnih kritičara održat će se 30. lipnja i 1. srpnja u sklopu 48. Đakovačkih vezova. Tema ovogodišnjeg Okruglog stola je Književna kritika u odnosu spram kritičkog pristupa drugim umjetnostima. Osim okruglog stola održat će se predstavljanja knjiga, portreti autora i književnih kritičara, a predstavit će se i Zbornik Đakovačkih susreta hrvatskih književnih kritičara 16.

Špica

ODLIČNA KOMBINACIJA Zgodna žena koja zna kako nositi hit traperice i šiltericu

Jednostavna, a tako cool kombinacija! Maslinasta majica, krem šilterica i "zakrpane" traperice dobitna su kombinacija za izlazak na kavu ili...