6.5 C
Četvrtak, 25. travnja 2024.

Osvrt na izložbu ‘Kapi protiv zaborava“ fotografkinje Ines Kotarac u AK galeriji

U subotu 30. svibnja 2015. u 20 sati u AK galeriji (Atelieri Koprivnica, Kampus) otvorena je izložba fotografkinje Ines Kotarac „Kapi protiv zaborava (ili u potrazi za izgubljenom domovinom)”. Izložba je dio fotografskog projekta o Bosni i Hercegovini u okviru kojeg Ines Kotarac izlaže u Berlinu, Frankfurt Oderu, Pragu, Rijeci, Splitu, Koprivnici, Tuzli, Novom Sadu, Skopju, Sofiji, Istanbulu i Staparima, a na svakoj od izložbi dokumentira i priče i iskustva publike. Projekt traje od travnja do kolovoza 2015. i donosi različite motive snimljene u zemlji koju je autorica napustila kao dijete da bi se u nju vratila kao fotografkinja.

Ines Kotarac i Tanja ŠpoljarAutorica se izražava kroz medij analogne fotografije, a u predgovoru stoji: „Projekt nosi naziv Kapi protiv zaborava prema fotografiji iz serije koja prikazuje pripravak u sarajevskom izlogu koji starijim ljudima pomaže pri pamćenju. Što to autorica ne želi da zaboravimo, što želi da pamtimo? Prošlost i sadašnjost uvijek koegzistiraju, one uvijek tvore jedna drugu i zavaravamo se ako mislimo da možemo i trebamo zaboraviti neke stvari. Skupljajući prizore ona zapravo strukturira priču o sebi, vizualnu autobiografiju veoma osobnog procesa, puta, ali i opća mjesta koja se tiču svih nas .”

Na otvorenju nas je Ines Kotarac provela kroz izložbu i ispričala priče vezane uz neke od fotografija te također ostavila publici mogućnost da odgovore na neka od 10 pitanja koja tematiziraju identitet, odnos prema prošlosti, ratu, toleranciji. Svi prikupljeni odgovori kao i fotografije snimljene na njenom proputovanju kroz 12 gradova (i festivala) stvorit će jednu novu zaokruženu cjelinu i možda, kako kaže autorica, „dati neke od odgovora kako da budemo aktivisti u svakodnevnom životu i kako da budemo bolji ljudi.”

Izložba je bila otvorena do srijede 3. lipnja i njome je započeo ovogodišnji program AK galerije, a svaki nas mjesec očekuje po jedna izložba zanimljivih mladih autora i autorica suvremene umjetnosti.

Prijateljski susret

FOTO Monsinjor Bože Radoš posjetio koprivničku Gradsku upravu, sastao se s Jakšićem

Varaždinski biskup monsinjor Bože Radoš posjetio je koprivničku Gradsku upravu. Tamo je boravio na prijateljskom sastanku s gradonačelnikom Mišelom Jakšićem,...