5.4 C
Koprivnica
Subota, 20. travnja 2024.
No menu items!
- Oglasni prostor -
- Oglasni prostor -
strategija poslovanja

Podravka ulaže pet milijardi kuna u proizvodnu i logističku modernizaciju i digitalizaciju, marketing i akvizicije
P

Provođenje usvojene Strategije podrazumijeva ulaganje oko 1,7 milijardi kuna investicija u modernizaciju i digitalizaciju proizvodnih i logističkih procesa, oko 1,4 milijarde kuna u marketing za ostvarenje organskog rasta te oko 2 milijarde kuna u akvizicije.

Ne propustite

U sljedećih pet godina Grupa Podravka namjerava uložiti oko 5 milijardi kuna  proizvodnu i logističku modernizaciju i digitalizaciju, marketing i akvizicije.

Nadzorni odbor Podravke, koji je održan jučer, dao je suglasnost na Strateški plan ili Strategiju Grupe Podravka  za razdoblje 2021.- 2025.

Prilikom izrade Strategije analizirano je trenutačno stanje, povijesni podaci, kao i vanjsko okruženje Grupe Podravka.

Strategija obuhvaća Podravku i Belupo

Strategija obuhvaća obje divizije Grupe Podravka, Prehranu i Farmaceutiku (Belupo), kroz tri razvojna stupa: usmjerenost na odabrana tržišta i proizvodne kategorije, povećanje učinkovitosti poslovanja kroz tehnološku modernizaciju i digitalnu transformaciju proizvodnih i logističkih procesa te akvizicije.

Sastavni je dio strateškog dokumenta i integrirani plan implementacije s jasno
definiranim aktivnostima i pripadajućim rokovima za provedbu. Strategija definira područja za iskorake u poslovanju koji će dodatno osnažiti sposobnost Grupe Podravka da kontinuirano prepoznaje potrebe potrošača i još brže se prilagođava promjenama u navikama potrošnje zadržavajući visoku kvalitetu i najviše zdravstvene standarde svojih proizvoda. U narednom razdoblju cilj je Grupe Podravka biti još bliže svojim potrošačima kako bi širokim izborom visoko kvalitetnih proizvoda ostala njihov pouzdani partner u savladavanju izazova suvremenog načina života.

Poruka kojom će se voditi

Osnovna poruka kojom će se Grupa Podravka voditi u sljedećem razdoblju
provodeći usvojenu Strategiju jest „Znanjem i srcem do ukusne hrane i dobrog
zdravlja za naše potrošače“.

Prehrambena divizija Grupe Podravka u narednom će razdoblju poseban naglasak
staviti na razvoj proizvoda i inovacija u proizvodima i ambalaži koje će biti usmjerene na povećanje dostupnosti Podravkinih proizvoda te njihovu prilagodbu potrebama i životnim navikama različitih skupina potrošača. Budući ubrzani rast i razvoj divizije Prehrana bazirat će se na kategorijama proizvoda s većim izvoznim potencijalom kao što su dodaci jelima, juhe i pekarstvo te usmjerenosti na bogatija i potentnija tržišta u Zapadnoj i Srednjoj Europi.

Kada je riječ o hrvatskom tržištu, odnosno tržištima Adria regije, navedena će tržišta i u sljedećem razdoblju biti dominantna te će fokus, osim na daljnji rast, biti na očuvanju visokih tržišnih pozicija. Ovakvim strateškim pristupom očekuje se znatnije povećanje udjela tržišta Zapadne i Srednje Europe u ukupnim prihodima od prodaje.

Provođenjem definiranih mjera za podizanje učinkovitosti prodaje, primjerice kroz
otvaranje novih kanala prodaje i snažnije prisustvo u gastro segmentu, potom

Korporativne komunikacije

Povećanjem učinkovitosti proizvodnje uz kvalitetnije upravljanje ljudima, procesima te daljnjom tehnološkom modernizacijom i digitalizacijom proizvodnih i logističkih procesa, osigurat će podizanje učinkovitosti na znatno višu razinu. Vrijedi istaknuti kako je za provođenje Lean 4.0 koncepta kao pilot-projekt odabrana Tvornica juhe i Vegete, a nakon toga namjera je uspostaviti navedeni koncept unutar svih
proizvodnih jedinica.

Povećanjem samodostatnosti kroz vlastitu poljoprivrednu proizvodnju i jačanjem
kooperacije, Podravka će u sljedećem petogodišnjem razdoblju doprinijeti smanjenju
ovisnosti o uvozu i stabilno upravljati rizicima u primarnom dijelu lanca opskrbe
jačajući lidersku poziciju i konkurentnost.

U dijelu koji se odnosi na akvizicije, Strategija definira kriterije za razmatranje i
odabir predmeta akvizicije. Ključno je istaknuti kako je namjera Grupe Podravka da
putem mogućih akvizicija u diviziji Prehrane osnaži svoju prisutnost i tržišni položaj
na tržištima i u kategorijama koji su u fokusu daljnjeg ubrzanog razvoja.

Grupa Podravka će, u okviru usvojene strategije poslovanja, aktivno raditi i na
uspostavljanju naprednije funkcije upravljanja ljudskim resursima radi postizanja
odgovarajuće strukture i daljnjeg unapređenja statusa zaposlenika.

Jačanje Belupa

Druga divizija Grupe Podravka, Farmaceutika (Belupo), u sljedećem će razdoblju
fokus staviti na snažniji rast na međunarodnim tržištima, uglavnom Srednje i Istočne Europe, širenje portfelja s proizvodima u dodatnim anatomsko-terapijsko-kemijskim (ATK) skupinama te snažniji rast domaćeg tržišta uvođenjem novih proizvoda. Rast će biti snažno potaknut lansiranjem novih molekula u receptnom i bezreceptnom
programu.

Strategija predviđa ubrzanje procesa razvoja proizvoda farmaceutskog dijela
kompanije optimizacijom ključnih procesa i uspostavljanjem čvršćih smjernica za
praćenje učinkovitosti. Optimizacijom učinkovitosti u nabavi te proizvodnim i
logističkim kapacitetima radit će se i na poboljšanju operativne učinkovitosti
poslovanja.

Kada je riječ o anorganskom rastu divizije Farmaceutika, kompanija želi biti aktivan sudionik i proaktivno tražiti akvizicije portfelja i proizvodna partnerstva.

Provođenje usvojene Strategije podrazumijeva ulaganje oko 1,7 milijardi kuna investicija u modernizaciju i digitalizaciju proizvodnih i logističkih procesa, oko 1,4 milijarde kuna u marketing za ostvarenje organskog rasta te oko 2 milijarde kuna u akvizicije.

Facebook komentari / dostupni ukoliko ste prijavljeni na svoj FB profil (Komentiranjem prihvaćate naše uvjete korištenja).

Ne propustite

- Oglasni prostor -
- Oglasni prostor -

Najnovije

Fešta

[FOTO/VIDEO] KONCERT ZA PAMĆENJE Jole napunio dvorište Starog grada, Đurđevčani pjevali sve hitove

"Nosi mi se bijela boja", "Tijelo ko remek djelo" samo su neki od hitova popularnog Joleta koji su se...
- Oglasni prostor -
Vnuk Produkt - PVC stolarija Prelog - Salamander

Vezane vijesti

×