Podravka.hr dobitnik je nagrade MIXX za najbolji website

21:44h
0
Foto: Podravka

Na nacionalnom festivalu oglašavanja Dani komunikacija, Podravkina korporativna web stranica www.podravka.hr proglašena je najboljom web stranicom te osvojila nagradu Mixx u kategoriji „Website”. Stranica je nastala u suradnji sa digitalnom agencijom Web.Burza.

Osim inovativnog dizajna i sadržaja, Podravka putem ove web stranice svojim potrošačima nudi inovativna kulinarska rješenja i priče unutar cjeline „Inspiracija” te detaljne informacije o proizvodima i markama proizvoda. Cjelokupni asortiman koji uključuje preko petsto proizvoda predstavljen je zanimljivim tekstovima, fotografijama, izdvojenim sastojcima i nutritivnim vrijednostima, povezan s receptima u kojima se koriste, kao i inspirativnim temama. Proizvodi su označeni karakteristikama (okus, stupanj pripreme, obrok, halal, košer…) koje omogućavaju pretraživanje prema vrlo specifičnim željama.

Iako se brojnim sadržajima obraća prvenstveno potrošačima Podravka.hr ima detaljno razrađen dio namijenjen poslovnim posjetiteljima – onima koji žele saznati više o kompaniji, istraživanju i razvoju, odgovornom poslovanju ili odnosu Podravke prema sadašnjim i budućim zaposlenicima.

Kvalitetu web stranice prepoznali su i mnogobrojni korisnici. Njih čak 92% ocijenilo je cjelinu „Inspiracija” odličnim izvorom ideja za pronalazak ideja za kuhanje, a 91% smatra da je Podravkin sadržaj na www.podravka.hr predstavljen na zanimljiv način.

Stranica je napravljena u Responsive Web Design tehnologiji čime je omogućena potpuna prilagodba sadržaja uređaju na kojem se pregledava, bez obzira radi li se o pametnom telefonu ili računalnom monitoru. Broj takvih korisnika povećao se za 175%.

Uz postojeće vrijednosti kompanije; kreativnost, povjerenje, strast, zadovoljstvo potrošača i izvrsnost www.podravka.hr dodala je i ono što potrošačima danas nerijetko nedostaje – inspiraciju.

MIXX natjecanje izrađeno je po međunarodnoj licenci IAB-a, a u sklopu njega se dodjeljuju nagrade najboljim digitalnim kampanjama i digitalnim alatima/platformama u području tržišnih komunikacija.

Kriteriji ocjenjivanja uključuju kreativnost, strategiju, izvedbu i korištenje medija te postignute rezultate. Svi kriteriji su podjednako važni za donošenje konačne ocjene i izbor pobjednika.

čitam...