Popularni Podravkin Goveđi gulaš od ovog se tjedna počeo proizvoditi u Americi, u gradu Richmondu. Gulaš se proizvodi po svojoj originalnoj recepturi i prepoznatljivom brandu kakav se kupuje u Hrvatskoj, brojnim europskim zemljama i Australiji.
Američka agencija za hranu i lijekove FDA prije nekoliko je godina zbog zaraznih bolesti zabranila uvoz proizvoda s kokošjim i goveđim mesom iz svih europskih zemalja pa tako i Podravkinog Goveđeg gulaša. Za potrebe američkog tržišta koje je Goveđi gulaš prepoznalo kao kvalitetan i stoga tražen prehrambeni proizvod, Podravka je do sada proizvodila u Australiji iz koje je zakonski dopušten uvoz mesnih prerađevina.
Za Podravkina partnera u Americi izabrana je tvrtka Giovanni Appetizing Foods sa sjedištem u
– Naš američki partner ima dugogodišnje iskustvo u proizvodnji konzerviranih proizvoda i održava visoku razinu kvalitete što je bio najvažniji uvjet da nakon prošlogodišnjeg pokretanja proizvodnje Kokošje paštete, čija je prodaja iznad plana, pokrenemo i proizvodnju Goveđeg gulaša – ističe Domagoj Kero, direktor Podravkina predstavništva u Americi.
S ovim projektom Podravka obogaćuje široku lepezu svojih proizvoda na američkom i kanadskom tržištu te time povećava prodaju, odnosno hrvatski izvoz.
Podravka je najveći hrvatski izvoznik prehrambenih proizvoda na američko i kanadsko tržište čiji je izvoz u ovoj godini porastao za 15 posto.
– Naše ambicije ne prestaju s goveđim gulašom jer već sljedeće godine planiramo pokrenuti proizvodnju novih proizvoda prilagođenih zahtjevnom i konkurentnom američkom tržištu – napominje Domagoj Kero.
Podravka je prisutna na američkom i kanadskom tržištu već više od 15 godina pa je zbog razvoja poslova i porasta izvoza prije pet godina osnovala i svoje predstavništvo u New Yorku. Najviše se prodaje popularna Vegeta, ali na američkom tržištu su zastupljene i sve druge poznate Podravkine kategorije proizvoda poput juha, mesnih proizvoda, dječje hrane, povrća, džemova, slastica.
Podravkini proizvodi prodaju se u svim većim gradovima Amerike i Kanade, a nakon aktivne marketinške kampanje u tisku i na američkim TV kanalima Food Network i PBS, s Vegetom kuha sve više Amerikanaca.