7.9 C
Koprivnica
Petak, 29. ožujka 2024.
No menu items!
- Oglasni prostor -
- Oglasni prostor -
Pozitivni trendovi

U prvom polugodištu Podravka ostvarila znatan rast prihoda i neto dobiti
U

Ne propustite

U vremenu koje je pred nama slijedi daljnje snaženje kompanije te fokus na dva glavna strateška cilja, a to su konsolidacija i jačanje naše pozicije u Adria regiji te nastavka već započete internacionalizacije izvan Adria regije, istaknuo je predsjednik Uprave Podravke Zvonimir Mršić.

Podravka je objavila rezultate poslovanja u prvom polugodištu, odnosno u prvih šest mjeseci ove godine. Prema njima vidljivo je da je Grupa Podravka u tom razdoblju ostvarila rast dobiti i prihoda.

Točnije, prihodi od prodaje ostvarili su rast od čak 26 posto, neto dobit porasla je gotovo šest posto, odnosno ostvareno je 97,3 milijuna kuna dobiti, a vlastite marke proizvoda ostvarile su 24 posto rasta prihoda od prodaje.

Na sjedinici su Uprava i Nadzorni odbor Podravke utvrdili da se nastavio pozitivan trend poslovanja na svim razinama.

Uz pozitivan utjecaj konsolidacije Grupe Žito u našu kompaniju, svakako valja naglasiti kako smo i uz vrlo negativan utjecaj tečajnih razlika za prvih šest mjeseci tekuće godine koji nam nije išao u prilog, ostvarili pozitivne pomake i na razini prihoda i na razini neto dobiti Grupe Podravka. U vremenu koje je pred nama slijedi daljnje snaženje kompanije te fokus na dva glavna strateška cilja, a to su konsolidacija i jačanje naše pozicije u Adria regiji te nastavka već započete internacionalizacije izvan Adria regije – istaknuo je predsjednik Uprave Podravke Zvonimir Mršić.

Prihodi od prodaje drugog Strateškog poslovnog područja Farmaceutika iznosili su 379,1 milijun kuna te su u odnosu na godinu ranije, usprkos negativnom utjecaju tečajnih razlika, porasli za 0,4 posto. Bez utjecaja tečajnih razlika, segment farmaceutike bi ostvario rast prihoda od 4,7 posto u odnosu na isto razdoblje godinu ranije. Vlastite marke proizvoda u okviru ovog strateškog poslovnog područja ostvarile su rast prihoda od 4,8 posto.

Kada je pak riječ o tržištima Grupe Podravka, vrijedi spomenuti kako su sve četiri regije ostvarile porast prihoda od prodaje u odnosu na prvu polovicu 2015. godine. Najveći rast prihoda zabilježila je Regija Rusija, ZND i Baltik i to 68,2 posto pri čemu se podjednaki doprinos pripisuje i Prehrani i Farmaceutici.

Facebook komentari / dostupni ukoliko ste prijavljeni na svoj FB profil (Komentiranjem prihvaćate naše uvjete korištenja).

Ne propustite

- Oglasni prostor -
- Oglasni prostor -

Najnovije

Špica

ODLIČNA KOMBINACIJA Zgodna žena koja zna kako nositi hit traperice i šiltericu

Jednostavna, a tako cool kombinacija! Maslinasta majica, krem šilterica i "zakrpane" traperice dobitna su kombinacija za izlazak na kavu ili...
- Oglasni prostor -
Vnuk Produkt - PVC stolarija Prelog - Salamander

Vezane vijesti

×