rezultati grupe podravka

U prvom tromjesječju ove godine Grupa Podravka ostvarila niže prihode od prodaje, dok farmaceutika bilježi rast

Grupa Podravka ostvarila je u prvom tromjesečju ove godine više od 70 posto prodaje na inozemnim tržištima.

20:09h
0
Foto: Matija Gudlin

Kako izvještavaju iz kompanije, prihodi od prodaje Grupe Podravka u prvom tromjesečju 2017. godine iznosili su 913,2 milijuna kuna.

– Na kretanje ukupnog prihoda od prodaje u Grupi Podravka, koji je niži u odnosu na isto razdoblje prošle godine za 83,9 milijuna kuna, utjecala je prodaja poslovnog programa pića, ukidanje dijela mesnog asortimana, poremećaji na tržištima regije Adrija uslijed izvanrednih okolnosti povezanih s najznačajnijim kupcem, promjena distributera za tržište Zapadne Europe te privremeno smanjivanje prodaje glavnom distributeru na tržištu Rusije – stoji u priopćenju medijima.

Grupa Podravka ostvarila je u prvom tromjesečju ove godine više od 70 posto prodaje na inozemnim tržištima. Tijekom ožujka pojačane su marketinško-prodajne aktivnosti koje već u travnju daju pozitivne pomake u prodaji.

Ostvarena bruto dobit u prvom tromjesečju iznosi 320,6 milijuna kuna, a neto dobit 18 milijuna kuna. Najveći utjecaj na smanjenje iskazane neto dobiti imali su, između ostalog, veći troškovi realiziranih opcijskih dionica u navedenom razdoblju.

Kada je riječ o strateškim poslovnim područjima Grupe Podravka, iz kompanije ističu kako posebno vrijedi istaknuti pozitivna kretanja u segmentu Farmaceutika, čiji su prihodi iznosili 189,6 milijuna kuna, što predstavlja rast od 4 posto u odnosu na usporedno razdoblje prethodne godine.

Na navedeni rast prodaje najviše su pak utjecali vlastiti brendovi koji su ostvarili rast prihoda od 4,3 posto.

Prosječna dnevna cijena dionice Podravke u promatranom razdoblju bila je 21,7 posto viša u odnosu na usporedno razdoblje, a istodobno je došlo i do rasta prosječnog dnevnog broja transakcija, količina i dnevnog prometa.

Loading...