14.6 C
Koprivnica
Četvrtak, 28. oĆŸujka 2024.
No menu items!
- Oglasni prostor -
- Oglasni prostor -

Svaki drugi maturant ne zna na koji bi faks, a najviĆĄe ih zanima pravo i medicina
S

Ne propustite

I ove ĆĄkolske godine Odsjek za profesionalnu orijentaciju i obrazovanje Zavoda za zapoĆĄljavanje anketirao je maturante o namjerama nakon zavrĆĄetka srednje ĆĄkole. IstraĆŸivanje je obuhvatilo 800-njak mladića i djevojaka pred kojima su jedne od često i najvaĆŸnijih odluka u ĆŸivotu, a u generaciji koja će uskoro napustiti srednje ĆĄkole Podravine i Prigorja 83% učenika opredijelilo se za nastavak ĆĄkolovanja na fakultetima.- Od tog broja 48% učenika se već opredijelilo za određeni studij, dok 52% joĆĄ uvijek nije sigurno koji bi studijski program odabrali, doznajemo od psihologinje u Zavodu Valerije Kramar Mihalić.

Zaposliti se nakon srednje ơkole namjerava 5,3% učenika, svega četiri kane se dodatno osposobljavati raznim tečajevima, sedam maturanata je izjavilo da će se prijaviti u vojsku, a njih 10% joơ se nije odlučilo između posla i fakulteta. Budući studenti na prvo mjesto svojeg zanimanja stavili su druơtvene, zatim tehničke, a na treće humanističke znanosti.

– Maturanti s naĆĄeg područja ove godine najviĆĄe su zainteresirani za studij prava i studij medicine, a onda slijedi interes za dentalnu medicinu, engleski jezik, pa elektrotehniku, farmaciju, informatiku, zatim za učiteljski studij, studij psihologije, nabrojila je V. Kramar Mihalić.

Usporedba pokazuje da je studij ekonomije, dugo godina najzastupljeniji u ĆŸeljama srednjoĆĄkolaca, sada pao na 11. mjesto popisa, a prema vrhu su se probili studiji medicine, posebno dentalne. Tome su svakako doprinijela kretanja na trĆŸiĆĄtu rada, na kojem je viĆĄak ekonomista i manjak liječnika, a zanimljivo je da studij prava iz godine u godinu privlači stabilno zanimanje 5 do 8% budućih studenata.

izvor: radio-koprivnica.hr

Facebook komentari / dostupni ukoliko ste prijavljeni na svoj FB profil (Komentiranjem prihvaćate naơe uvjete koriơtenja).

Ne propustite

- Oglasni prostor -
- Oglasni prostor -

Najnovije

Prigodni dar

Tvrtke “podebljale” uskrsnice, a neki dobivaju i ĆĄunkicu, evo koliko ove godine daju Podravka, Belupo, KTC, Hartmann…

BliĆŸi se Uskrs, a mnogi poslodavci imaju običaj dodatno nagraditi svoje radnike povodom tog blagdana. Popularne uskrsnice tako daju i...
- Oglasni prostor -
Vnuk Produkt - PVC stolarija Prelog - Salamander

Vezane vijesti

×