14.6 C
Koprivnica
Četvrtak, 28. ožujka 2024.
No menu items!
- Oglasni prostor -
- Oglasni prostor -
koprivnički dom mladih

U petak ne propustite predavanja u sklopu projekta Ready Steady Go!
U

Ne propustite

Irena Kovačić, Antonio Prstec, Manuel Marković, Vanja Đorđević, Ivan Vrhovski, Adam Blažeković, Maja Blažek te Miran Katar okupljenima će ispričati čime se bave, navesti na koje su zamke naišli pri pokretanju biznisa te podijeliti korisne savjete.

Drugi event Joble u sklopu projekta Ready Steady Go! Održat će se u petak, 26. veljače, s početkom u 10 sati u koprivničkom Domu mladih.

Projekt provodi Koprivnički poduzetnik s Udruženjem obrtnika Koprivnica, a cilj je potaknuti razvoj pozitivnog stava prema samozapošljavanju čime će se pridonijeti podizanju razine poduzetničke kulture.

Tom prilikom, mladi koprivnički poduzetnici i obrtnici podijelit će svoja iskustva o tome kako su se odlučili samozaposliti ili preuzeti obiteljski posao.

Irena Kovačić (obrt Svijet mašte), Antonio Prstec (Crni mačak d.o.o.), Manuel Marković (Sonitus Acoustics d.o.o.), Vanja Đorđević (obrt Tepka), Ivan Vrhovski (Wrhovski d.o.o.), Adam Blažeković (obrt AVB Service), Maja Blažek (Lollipop j.d.o.o.) te Miran Katar (Katar j.d.o.o.) okupljenima će ispričati čime se bave, navesti na koje su zamke naišli pri pokretanju biznisa te podijeliti korisne savjete.

Isto tako, Jasenka Maltarić – Dujnić, direktorica Upravljanja ljudskim potencijalima u Podravki, objasnit će kakav je to idealni zaposlenik i koje su najčešće greške koje ljudi rade na razgovoru za posao.

U sklopu eventa održat će se i debata s temom Ostati u Hrvatskoj ili posao tražiti u inozemstvu.

Ciljna skupina projekta su mladi od 17 do 29 godina na području Koprivničko – križevačke županije, maturanti srednjih škola, studenti, članovi udruga te mnoštvo više ili manje poznatih lokalnih poduzetnika i poduzetnika koji su svojim uspjehom dospjeli i do svjetske slave. Projekt je odobren od stane Europskog socijalnog fonda, a njegova vrijednost iznosi 306.559 kuna od čega Europska unija financira 95 posto.

 

Facebook komentari / dostupni ukoliko ste prijavljeni na svoj FB profil (Komentiranjem prihvaćate naše uvjete korištenja).

Ne propustite

- Oglasni prostor -
- Oglasni prostor -

Najnovije

Prigodni dar

Tvrtke “podebljale” uskrsnice, a neki dobivaju i šunkicu, evo koliko ove godine daju Podravka, Belupo, KTC, Hartmann…

Bliži se Uskrs, a mnogi poslodavci imaju običaj dodatno nagraditi svoje radnike povodom tog blagdana. Popularne uskrsnice tako daju i...
- Oglasni prostor -
Vnuk Produkt - PVC stolarija Prelog - Salamander

Vezane vijesti

×