Upoznajte nove Audi Roadstere – TT i TTS

07:45h
0
Audi TT Roadster

Audi će na autosalonu u Parizu predstaviti nove modele TT Roadster i TTS Roadster.

Ovaj kompaktni dvosjed postavlja nove standarde dizajna, pogona i ovjesa. U ovoj trećoj TT generaciji posebno treba istaknuti Audijev virtualni kokpit. Po prvi put, digitalna ploča s instrumentima pruža sve informacije u vidnom polju vozača koncept je koji nikog ne ostavlja ravnodušnim. Novi zaslon i kontrolni sustav modela Audi TT dobili su nagradu Car Connectivity i pohvalu za unutrašnju inovaciju godine na događanju Automotive Interiors Expo Awards.

InterijerAudijevi dizajneri ponovo su interpretirali stil ovog klasičnog vozila i nadopunili ga inovativnim komponentama. Kontrolni sustav u novim modelima Audi TT Roadster i TTS Roadster u potpunosti je fokusiran na vozača. Dostupne su dvije izvedbe multifunkcijskog upravljača. Zahvaljujući ponovnom razvoju kontrolne logike, redizajnirano MMI sučelje uključuje šest prekidača. Kontrola glasom također olakšava upravljanje ovim sustavom tijekom vožnje.

Sa svojim raznovrsnim i detaljnim prikazima, digitalna ploča s instrumentima zamjenjuje analogne instrumente i zaslon MMI sustava. Postoji mogućnost prebacivanja između dvije razine ovog 12,3 inčnog zaslona. Klasičnim prikazom dominiraju brzinomjer i brojač okretaja motora, dok se “informacijsko-zabavni” način rada fokusira na teme kao što je navigacija. Model TTS Roadster uključuje i treći, vrlo sportski prikaz, kojim dominira brojač okretaja motora kao važan trkaći instrument. Glasovna kontrola koja je značajno olakšana, još je jedna značajna karakteristika nove generacije ovog modela.

Novi TT Roadster na cesti ima sportsku, kompaktnu i nisku pojavu. S 4.177 milimetara, ovaj dvosjed je za 21 milimetar kraći od prethodnika. S druge strane, međuosovinski razmak je porastao za 37 milimetara na 2.505 milimetara. Prevjesi su također odgovarajuće kraći. Uz širinu od 1.832 milimetara, novi TT Roadster je 10 milimetara uži od prethodnika i ima visinu od 1.355 milimetara (3 milimetra manje). Kada je krov zatvoren, koeficijent otpora zraka je samo 0,30 – što predstavlja najbolji rezultat u segmentu kompaktnih sportskih automobila. To je rezultat činjenice da je Audi kombinirao prepoznatljiv dizajn s izvrsnom aerodinamikom.

Sa svojim istaknutim vodoravnim linijama, prednji dio ovog sportskog automobila otvorenog krova odražava snagu i energiju. Slično kao kod modela Audi R8, Singleframe rešetka je široka i ravna – četiri prstena su pozicionirana na poklopcu motora u obliku sportskog automobila visokih performansi. U standardnoj izvedbi, otvori za zrak su spojeni jedan s drugim i podijeljeni s dvije okomite prečke.

Ravni i nategnuti krov novih modela TT Roadster i TTS Roadster također osigurava jasan kontrast u odnosu na karoseriju i definiran je kratkim bočnim prozorima koji su tipični za model. Gledajući sa strane, mnogi detalji podsjećaju na prvu generaciju ovog modela klasičnog dizajna. Vodoravne linije na stražnjem dijelu ponovo ističu širinu ovog sportskog automobila otvorenog krova. Difuzor uključuje cijevi ispušnog sustava. Pri brzinama iznad 120 km/h, spojler se električki izvlači iz poklopca prtljažnika kako bi osigurao dodatnu potisnu silu na stražnju osovinu.

Audi TTS RoadsterNovi TT Roadster i TTS Roadster uključuju električki upravljani mekani krov. Standardno je dostupan u crnoj, titan sivoj i jive boji, te se savršeno uklapa u dizajnerske linije automobila. S dijelovima napravljenim od magnezija, aluminija, čelika i plastike, ovaj mekani krov teži samo 39 kilograma i 3 kilograma je lakši nego kod prethodnika. Ovo ima pozitivan utjecaj na bruto masu vozila i središte ravnoteže ovog dvosjeda otvorenog krova. Prilikom otvaranja i spremanja u ravni pretinac, krov se sklapa u obliku slova Z. Krov uvučen u aluminijski pretinac ne smanjuje kapacitet 280-litarskog prtljažnika. Pogon s dva električka motora otvara i zatvara krov unutar 10 sekundi, čak i pri brzinama do približno 50 km/h.

S 2.0 TFSI motorom i ručnim mjenjačem, masa praznog vozila modela TT Roadster je 1.320 kilograma. Uz pomoć inteligentnog kompozitnog koncepta modela TT Roadster, Audijevi inženjeri su dodatno poboljšali sigurnost prilikom sudara.

U usporedbi sa Coupé izvedbom, karoserija modela Roadster je modificirana u bitnim područjima. Svaki od aluminijskih A nosača skriva drugi čelični stup, koji u sebi sadrži cijev od čelika. Unutrašnji valoviti čelik osigurava da aluminijski pragovi imaju visoku čvrstoću. Čelični poprečni elementi V oblika ojačavaju zone ispod prostora motora i prtljažnika, te spajaju nosače osovina.

Novi TT Roadster dostupan je s dva turbo četverocilindrična motora, TDI i TFSI. Snažni TFSI ima nekoliko varijanti sa snagama između 135 kW (184 KS) i 228 kW (310 KS). Uz snagu od 135 kW (184 KS) i okretni moment od 380 Nm, 2.0 TDI ultra je već sportski motor. Kao i svi motori u novoj TT obitelji, ovaj dvolitreni dizelski motor zadovoljava Euro 6 normu. U prosjeku troši samo 4,3 litre goriva na 100 kilometara, što odgovara CO2 emisijama od 114 grama po kilometru, najmanje u segmentu.

Stalni pogon na sve kotače quattro je u potpunosti redizajniran: kao opcija dostupan je u kombinaciji s 2.0 TFSI motorom u modelu TT Roadster i čini dio standardne opreme u modelu TTS Roadster.

Osnovna cijena u Njemačkoj za Audi TT Roadster 2.0 TFSI izvedbu biti će 37.900 eura.

izvor: auto-info.hr

 

 

 

 

čitam...