ODSJEČENI OD SVIJETA

UZBUNA U BREGIMA Susjed presjekao T-comov kabel, mještani su već šest dana bez telefona, interneta i TV-a

Ovo je već prešlo svaku mjeru, šest dana smo bez interneta. Lako za nas, mi još imamo mobitele za čuti se s nekim, ali evo tu preko puta živi susjeda koja je stara i bolesna i ima jedino fiksni telefon kojim se sad ne može koristiti, rekao nam je Željko

15:00h
0
Dražen i Željko Bos // Foto: epodravina.hr

Od prošlog četvrtka stanovnici ulice Braće Radić u Koprivničkim Bregima nemaju telefonski ni internetski signal. Informaciju o tome da su odsječeni od svijeta već su istoga dana podijelili s T-comovim djelatnicima, vlasnicima kabela, uvjereni da će se kvar i otkloniti, a njihovi problemi riješiti.

Vlasnici zemljišta na kojem je došlo do oštećenja kabla su Andreja i Kruno Zbodulja.

Vlasnici ne žele kabel na svom zemljištu

Teren su nedavno kupili te su prošlog tjedna krenuli s njegovim čišćenjem. U tu su svrhu  angažirali bageristu koji je prilikom kopanja zakačio kabel uslijed čega je došlo do prekida telefonskih i internetskih linija.

– Nismo znali da je kabel na našoj zemlji. Radove smo zaustavili jer ćemo tražiti izmještanje kabela s terena – kratko je objasnila Andreja Zbodulja. Do kad bi to moglo potrajati nije rekla, a nama su se javili nezadovoljni susjedi.

Da bi ironija bila veća, u ulici koja je ostala bez interneta živi i obitelj Zbodulja.

Susjedi su nezadovoljni, stariji ne mogu zvati doktora

– Odmah u četvrtak smo prijavili kvar i od tad, već šest dana zovemo T-com. Oni, odnosno sekretarica govori da je kabel u kvaru i ništa se ne rješava, niti znamo u čemu je problem – požalio nam se Ivica Jalžečić iz Koprivničkih Bregi čija obitelj ima popriličnih problema zbog prekida spomenutog kabla. Sin mu je bio bolestan te nije mogao ići u školu, a nije mogao ni doznati što ima za zadaću jer signala u ulici nema, objasnio je.

– Ozdravio je i krenuo na nastavu, ali ne znam kako ću ga opravdati kod učiteljice – zabrinut je Ivica te dodaje kako nisu samo djeca u problemima već su posebno ugroženi stari i bolesni kojima je telefonska linija u prekidu već danima i ne mogu zvati svoje liječnike kako bi im propisali lijekove.

Bez internetske veze, fiksne telefonske linije i televizijskog programa od prošlog četvrtka su i ostali stanovnici ulice Braće Radić.

Zvonko Tušek // Sonja Badalić

– Ljut sam jer je ovo već drugi put u kratkom roku da nemam signala. Imam Max TV i od prošlog tjedna ni supruga ni ja ne možemo ništa. Srećom, sin na katu ima televizor koji ne treba internet, pa smo se tako privremeno snašli, ali nije u redu da plaćamo uslugu, a na kraju je nemamo i ne znamo do kad će to potrajati – požalio se Zvonko kojeg smo zatekli prilikom košnje okućnice.

– U zimsko je vrijeme posebno nezgodno, sad su dani kraći i nema se što raditi bez televizije. Jučer smo otišli k susjedima koji imaju isti problem pa smo kartali. Možda ipak na kraju to i nije tako loše, barem smo se malo družili – veli Zvonko.

Ovo je prešlo svaku mjeru, šest dana smo bez interneta

Dražena, Željka i Ivu Bosa zatekli smo nekoliko dvorišta dalje. I oni već danima nemaju internet odnosno televiziju, a ni fiksni telefon.

– Čuli smo da je susjed kod radova presjekao kabel, ali ne znamo zašto se to već jednom ne riješi. Ovo je već prešlo svaku mjeru, šest dana smo bez interneta. Lako za nas, mi još imamo mobitele za čuti se s nekim, ali evo tu preko puta živi susjeda koja je stara i bolesna i ima jedino fiksni telefon kojim se sad ne može koristiti – rekao nam je Željko.

Dražen je na to dodao kako bi se cijela situacija morala riješiti pomoću policije koja bi vlasniku morala naložiti da dozvoli popravak kabela na njihovom terenu.

Da je kvar evidentiran potvrdio nam je i voditelj u T-comu Damir Podravec.

– Istina, netko je tamo presjekao kabel. Smetnje smo probali otkloniti tijekom vikenda. Poslali smo svoje kooperante u subotu na teren, no nije im dozvoljeno da uđu na imanje. Što ćemo i kada riješiti za sada ne mogu prognozirati jer nisam upoznat s namjerama vlasnika, no siguran sam da će naša pravna služba dati sve od sebe da čim prije nađu rješenje – rekao je voditelj. Pojasnio je kako se ekipe na terenu uvijek trude riješiti problem u roku od 24 sata do maksimalno 48 sati. U ovom slučaju šteta nije nanesena samo T-comovim korisnicima, nego i onima koji za usluge interneta i telefona koriste druge operatere koji da bi došli do svojih kupaca koriste njihovu infrastrukturu.

Zemljište na kojem je uništen T-comov kabel

čitam...