14.6 C
Koprivnica
Četvrtak, 28. oĆŸujka 2024.
No menu items!
- Oglasni prostor -
- Oglasni prostor -
Pozitivni trendovi

VRHUNSKI REZULTATI Podravka ostvarila najviĆĄu operativnu dobit za prvih devet mjeseci godine u svojoj povijesti
V

Neto dobit Grupe Podravka za prvih devet mjeseci ove godine iznosila je 185,9 milijuna kuna ơto predstavlja značajan rast u odnosu na usporedno razdoblje proơle godine kada je ostvareno 54,1 milijuna kuna.

Ne propustite

Nadzorni odbor Podravke d.d. potvrdio je nerevidirane rezultate poslovanja Grupe Podravka za prvih devet mjeseci 2018. godine te izrazio veliko zadovoljstvo zbog nastavka pozitivnih trendova poslovanja na svim razinama.

Riječ je o najboljem operativnom rezultatu i najviơoj operativnoj dobiti za prvih devet mjeseci u dugogodiơnjoj Podravkinoj povijesti, a valja istaknuti kako je navedeno ostvarenje rezultat organskog rasta prodaje uz istovremenu kontrolu operativnih troơkova poslovanja ơto dodatno potvrđuje uspjeơnost poslovanja Grupe Podravka.

Neto dobit Grupe Podravka za prvih devet mjeseci ove godine iznosila je 185,9 milijuna kuna ơto predstavlja značajan rast u odnosu na usporedno razdoblje proơle godine kada je ostvareno 54,1 milijuna kuna.

Prihodi od prodaje Grupe Podravka iznosili su 3.078,3 milijuna kuna ĆĄto predstavlja rast od 3,2 posto u odnosu na isto razdoblje godinu ranije. Na kretanje prihoda od prodaje najvećim dijelom je utjecao rast prihoda od prodaje u segmentu Prehrane uslijed snaĆŸnijih prodajno – marketinĆĄkih aktivnosti, inovacija proizvodnog portfelja te ĆĄirenja distribucije pojedinih kategorija.

Segment Prehrane ostvario je 2.439,0 milijuna kuna prihoda od prodaje odnosno povećanje od 2,8 posto u odnosu na usporedno razdoblje godinu ranije dok bi bez utjecaja tečajnih razlika prihodi procijenjeno bili viĆĄi 3,4 posto. U okviru navedenog segmenta gotovo svi poslovni programi ostvarili su rast prihoda od prodaje te je ostvaren rast vlastitih brendova za 3,8 posto. Najveći rast od 8,7 posto ostvario je poslovni program Dječja hrana, slastice i snack, potom poslovni program Ćœito i Lagris 6,1 posto te poslovni program Kulinarstvo 2,9 posto.

Drugi segment Grupe Podravka, Farmaceutika, ostvarila je 639,3 milijuna kuna prihoda od prodaje ĆĄto predstavlja rast od 4,7 posto u odnosu na isto razdoblje godinu ranije dok bi bez utjecaja tečajnih razlika prihodi procijenjeno bili viĆĄi 7,6 posto. Vlastiti brandovi Farmaceutike ostvarili su rast od 4,9 posto, ponajviĆĄe uslijed nastavka trenda rasta potraĆŸnje na trĆŸiĆĄtu Rusije te uslijed rasta prihoda od prodaje na trĆŸiĆĄtima Adria regije te regije Centralna Europa. Vrijedi spomenuti kako je kod najznačajnije kategorije Lijekovi na recept zabiljeĆŸen značajan porast prihoda od prodaje u iznosu od 5,4 posto.

Kada je riječ o realizaciji prihoda od prodaje Grupe Podravka po regijama, najveći relativni porast u iznosu od 9 posto zabiljeĆŸen je u regiji Istočna Europa te 7,2 posto u regiji Centralna Europa. Regija Adria, kao najznačajnija regija za Grupu Podravka, zabiljeĆŸila je značajan rast prihoda od prodaje u iznosu od 2,3 posto odnosno povećala je prihode od prodaje za 48,7 milijuna kuna u odnosu na isto razdoblje godinu ranije.

Kada je pak riječ o cijeni dionica Podravke, u prvih devet mjeseci 2018. godine cijena dionica Podravke ostvarila je rast od 29,3 posto, dok su pritom domaći dionički indeksi Crobex i Crobex10 oboje pali 3,3 posto.

 – Fokus menadĆŸmenta Grupe Podravka u nastavku godine bit će na daljnjem organskom rastu, nastavku smanjenja zaduĆŸenosti, upravljanju novčanim tokovima kao i na poboljĆĄanju interne efikasnosti – poručuju iz Podravke.

Facebook komentari / dostupni ukoliko ste prijavljeni na svoj FB profil (Komentiranjem prihvaćate naơe uvjete koriơtenja).

Ne propustite

- Oglasni prostor -
- Oglasni prostor -

Najnovije

Poruka uoči Uskrsa

Velečasni Marijan Kovačić: Ćœalosno je ĆĄto su pisanice, čokoladni zečići, slatkiĆĄi i ĆĄunka prve asocijacije na Uskrs, postali smo zaokupljeni materijalizmom

Uskrs je najvaĆŸniji krơćanski blagdan kad vjernici slave Kristovo uskrsnuće. Oni vjeruju da je Isus trpio, umro na kriĆŸu...
- Oglasni prostor -
Vnuk Produkt - PVC stolarija Prelog - Salamander

Vezane vijesti

×