Agencija IPSOS proglasila Vegetu najjačim domaćim brendom u regiji

0
podravka vegeta   mg
U jakoj konkurenciji Vegeta ostala vodeći brand regije
- Oglas -

Rezultati najnovijeg istraživanje koje je provela jedna od vodećih globalnih istraživačkih agencija  Ipsos potvrdili su kako je Vegeta najjači domaći brand u Adria regiji, koja obuhvaća tržišta Hrvatske, Slovenije, BiH i Srbije.

Unutar liste TOP50 najjačih brandova u Hrvatskoj našli su se i drugi Podravkini proizvodi poput Dolcele, Lino lade i Podravka juha.

Međunarodna agencija Ipsos do rezultata istraživanja došla je opsežnim ispitivanjem u koje je uključeno, ovisno o pojedinoj zemlji, 1.000 do 2.000 ispitanika u dobi od 15 do 64 godina različite dobi, obrazovanja i spola.

- Oglas -

Izračunom jedinstvenog brand score indikatora koji omogućuje uspoređivanje brandova različitih kategorija proizvoda mjeri se snaga pojedinog branda na tržištu.

Prilikom izračuna, u obzir se uzimaju različiti aspekti odnosa potrošača prema brandu, kako bi došli do spoznaje prepoznaju li ga dobro njegovi potrošači i koriste li ga.

Ovisno o pojedinom tržištu, BRANDpuls istraživanje u II.valu 2016.godine obuhvatilo je između 1.200 do 1.600 brandova te između 50 do 80 kategorija široke potrošnje.

- Oglas -
 
 

NEMA KOMENTARA

Komentiraj

Unesite svoj komentar!
Ovdje unesite svoje ime

Exit mobile version