BMW je konačno predstavio dugo očekivanu seriju 4

0
BMWserijeCoupe()
Ilustracija
- Oglas -

Iako je riječ o novoj „seriji”, zapravo se radi o službenom nasljedniku serije 3 Coupe koja uskoro odlazi u zasluženu mirovinu. No, vratimo se ipak na novi model koji će uskoro biti u svim BMW prodajnim salonima, a sudeći prema priloženim fotografijama, biti će pravi mamac za kupce.

BMW je ovaj model najavio na salonu automobila u Frankfurtu putem studije, a produkcijski model ipak je nešto blaže (kako to i inače biva…) dizajniran, bez previše eksperimentiranja. Usporedimo li dimenzije nove serije 4 i prethodnika, vidjet ćemo kako je novi model duži i širi te nešto niži od aktualne serije 3 Coupe.  Međuosovinski razmak također je povećan za 50 mm na ukupno 2.810 mm, dok je težina vozila smanjena za 45 kg uz raspodjelu mase u omjeru 50:50.

Što se tehnikalija tiče, nova serija 4 temeljena je na seriji 3, a s njom dijeli i većinu motora. Prodaja će krenuti sa modelima 428i modelom koji će iz 2.0-litrenog benzinca izvlačiti 245 KS uz 350 Nm okretnog momenta. To će biti dovoljno za sprint do 100 km/h za 5,9 sekundi uz potrošnju od 6,7 litara na 100 prijeđenih kilometara. Drugi beninac u ponudi biti će 435i opremljen 3.0-litrenim benzincem sa 306 KS i 400 Nm okretnog momenta. On će „stotku” loviti za 5,4 sekunde, a trošiti će svega 8 litara na 100 km. U ponudi će još biti 420d model sa 2.0-litrenim dizelskim strojem koji razvija 184 KS i 380 Nm okretnog momenta. Uz prosječnu potrošnju od svega 4,7 litara i solidne performanse, vjerujem kako će upravo ovaj model biti najprodavaniji.

- Oglas -

Kasnije će se paleta motora proširiti, pa će u prodaju stići još modeli 420i (184 KS, 270 Nm) te dva dizelaša. Oba će pokretati 3.0-litreni dizelski motor, ali različite snage. Model 430d razvijati će 258 KS i 560 Nm, dok će 435d na raspolaganju imati čak 313 KS i 630 Nm okretnog momenta.

Svi modeli biti će serijski upareni sa 6-stupanjskim ručnim mjenjačem i zadovoljavati će zahtjevne Euro 6 norme o ispušnim plinovima. 8-stupanjski automatski mjenjač biti će ponuđen uz doplatu na svim modelima. Što se pogona tiče, serijski će sve serije 4 dolaziti sa stražnjim pogonom, a pogon na sva četiri kotača biti će dostupan – također uz doplatu.

izvor: auto-info.hr

- Oglas -
 
 

NEMA KOMENTARA

Komentiraj

Unesite svoj komentar!
Ovdje unesite svoje ime

Exit mobile version