Centar 112 “ugasio” 23 mobitela zbog lažnih dojava

0
Foto: Marijan Sušenj
- Oglas -

– Županijski centar 112 lani je zabilježio 26349 poziva, što je nešto više nego 2008. godine kada ih je bilo 25918, a u 854 slučaja je bilo riječ o zahtjevnijim intervencijama, od kojih vrijedi izdvojiti spašavanje 17 mađarskih raftingaša iz rijeke Drave i helikopterski prijevoz unesrećene osobe – rekao je Roman Sabol, načelnik Županijskog centra 112 u Koprivnici, na prijamu koji je u povodu obilježavanja trećeg obilježavanja Dana jedinstvenog europskog broja za hitne službe 112 organizirao župan Darko Koren.

- Oglas -

Sabol je izdvojio da je prošle godine zabilježeno smanjenje zlonamjernih ometajućih poziva te da je udovoljeno 23 zahtjeva za privremenim ili trajnim iskljućenjem mobitela zbog ometajućih i lažnih dojava na brojeve 92, 93 i 94. Najčešće se za tom mjerom posezalo zbog lažnih dojava o požaru te bespotrebnog čestog okretanja broja 112.

– Imali smo slučajeve da nas ista osoba nazove više desetaka puta u samo pola sata, ili su vatrogasci bespotrebno izlazili na teren, pa smo isključili te brojeve. Da bi to smjeli dovoljno je da zabilježimo tri uzastopna poziva s istog broja. Pomake na bolje, pak, bilježimo kad je riječ o pozivima djece. Zahvaljujući stalnoj edukaciji koju provodimo u svim osnovnim školama u našoj županiji sve manje mališana iz dosade zove 112 – naglasio je Sabol.

Pročelnik područnog ureda Ivan Skec izdvojio je da zaposlenici Centra 112 sve učinkovitije rješavaju i probleme većeg broja poziva radi jedne nesreće, što najčešće rade Romi. Župan Darko Koren naglasio je, pak, da je županijski Centar 112 među najučinkovitijima u Hrvatskoj te da se u vrlo kratkom roku uspio uspostaviti vrlo učinkovitu suradnju s policijom, liječnicima, vatrogascima i drugim službama te institucijama zaduženim za pomaganje građanima u nevolji.

 

- Oglas -
 
 

NEMA KOMENTARA

Komentiraj

Unesite svoj komentar!
Ovdje unesite svoje ime

Exit mobile version