Članak u Huffington Postu // ‘Druge regionalne kompanije mogu učiti iz primjera Podravke’

0
- Oglas -

“Prošle godine profit Podravke je porastao za 39 posto, a taj rast nikako nije slučajan. Naime, to ne bi bilo moguće bez ambicioznih reformi i vodstva”, među ostalim je napisao direktor specijalnih projekata na McCainovu Institutu za međunarodno vodstvo, Erik Brattberg.

Direktor specijalnih projekata na McCainovu Institutu za međunarodno vodstvo, Erik Brattberg, na uglednom Huffington Postu objavio je komentar na temu pojave novih regionalnih poslovnih trendova u jugoistočnoj Europi. U svom tekstu, među ostalim, dotaknuo se i šefa Podravkine uprave Zvonimira Mršića.

“Pod njegovim vodstvom, ta je kompanija pokrenula proces transformacije u svojevrsnog regionalnog diva. Nakon što je Podravka provela uspješan program internog restrukturiranja, grupa trenutačno aktivno skuplja kapital za daljnju tržišnu ekspanziju u središnjoj i istočnoj Europi, na Bliskom istoku i u Africi. Podravka je nedavno kupila najveću slovensku prehrambenu firmu Žito te se trenutačno širi na unosno tržište središnje Europe. Prošle godine profit Podravke je porastao za 39 posto, a taj rast nikako nije slučajan. Naime, to ne bi bilo moguće bez ambicioznih reformi i vodstva”, kazao je Brattberg i naglasio da druge regionalne kompanije mogu učiti iz primjera Podravke.

 

- Oglas -
 
 

NEMA KOMENTARA

Komentiraj

Unesite svoj komentar!
Ovdje unesite svoje ime

Exit mobile version