Dodge Challenger SRT Hellcat

0
Dodge Challenger SRT Hellcat
- Oglas -

Iza moćnog imena Dodge Challenger SRT Hellcat krije se i moćni stroj kojeg pokreće 6,2 litreni V8 motor s kompresorom koji razvija više od 600 konja.

Hellcat izgleda brutalno,  a takve bi trebale biti i performanse jer se očekuje ubrzanje do 100 km/h za manje od četiri sekunde. Američki Dodge Challenger uvijek je zanimljiv pravim ljubiteljima automobila, prije svega svojom ‘mišićavom’ pojavom, ali i duhom koji vuče svoje korijene sve do zlatnih ’60-ih godina i originalnog ‘muscle car’ modela. Hellcat po uzoru na model iz 1971. godine ima prednju masku i stražnja LED svjetla izvedene u dva dijela. Uz veliki usisnik za zrak na aluminijskom poklopcu motora, jači model ima dva dodatna otvora za izlaz zraka i još jedan za ulaz unutar svjetlosnog sklopa na vozačevoj strani. Osim toga, razlikuje se većim prednjim razdjelnikom, stražnjim spojlerom i Supercharged oznakama na bokovima.

Dodge Challenger SRT Hellcat, vjerojatno nazvan po američkom borbenom zrakoplovu iz Drugog svjetskog rata, dolazi s dva ključa – crvenim i crnim. Crveni oslobađa više od 600 KS, dok ga crni ograničava na manju izlaznu snagu i okretni moment. Ograničavati najsnažniji V8 motor Chrysler grupacije mnogi će smatrati besmislenim, pa će se tako crni ključevi vjerojatno najčešće koristiti samo na parkiralištima. Challenger SRT će se nuditi u dvije pogonske verzije, slabija raspolaže unaprijeđenim 6.4 litrenim HEMI V8 motorom koji razvija 485 KS dok Hellcat izvedba nudi 6.2 litreni HEMI V8 koji oslobađa više od 600 KS.

- Oglas -

Obje verzije mogu se upariti s šest stupanjskim ručnim ili osam stupanjskim automatskim mjenjačem. Američki ljepotan koristi 20” kovane kotače u mat crnoj boji presvučene Pirelli P Zero Nero gumama ispod kojih se skrivaju ogromne, 390 milimetarske Brembo kočnice. Kabina nalikuje onoj standardnog modela, no opremljena je upravljačem s ravnim dnom, grijanim/ventiliranim sjedalima presvučenim Nappa kožom i Alcantarom, retro instrumentima i sedam inčnim ekranom na kojem se očitavaju podaci o vozilu. Auto također ima ‘Drive Modes’ sustav koji podešava upravljanje, trakciju, ovjes i izlaznu snagu motora, a dijeli se na Sport, Track i Custom modove. Na tržištu se očekuje početkom 2015. godine.

izvor: auto-info.hr

- Oglas -
 
 

NEMA KOMENTARA

Komentiraj

Unesite svoj komentar!
Ovdje unesite svoje ime

Exit mobile version