Domu za djecu Svitanje donirano voće i povrće

0
S predaje donacije
- Oglas -

Koprivnički Dom za djecu Svitanje bio je jedan od 15 dječjih domova diljem zemlje kojeg je Mercator Hrvatska darovao voćem i povrćem.

Tim je povodom ukupno donirano pet tona voća i povrća, a donacija se već četvrtu godinu provodi u sklopu akcije „5 na dan”, međunarodne inicijative kojoj je cilj poticati na zdrave prehrambene navike temeljene na većoj konzumaciji svježeg voća i povrća.

Iz Mercatora ističu kako ih posebno veseli, a što su pokazali rezultati istraživanja koje je za njih proveo „Gfk Centar za istraživanje tržišta” u siječnju, jest činjenica kako su zdrave navike građana u Hrvatskoj poboljšane u odnosu na istraživanje koje je rađeno prije pet godina.

- Oglas -

Prema tom istraživanju, voće svaki dan pojede 61 posto građana Hrvatske, dok njih 30 posto voće konzumira nekoliko puta na tjedan. Sedam posto voće pojede samo nekoliko puta mjesečno, a dva posto i rjeđe od toga.

Povrće se, u odnosu na voće, konzumira nešto rjeđe. Svaki dan ga pojede 54 posto hrvatskih građana, 41 posto nekoliko puta na tjedan, a četiri posto nekoliko puta mjesečno. Iako povrće jedu u nešto manjoj mjeri, percepcija građana Hrvatske je da povrće sada više konzumiraju u odnosu na period od prije pet godina.

Banane su voće koje hrvatski građani najviše vole (bez obzira koliko često ga konzumiraju) – 16 posto, na drugom mjestu su jabuke – 12 posto, slijede jagode – 11 posto i trešnje – 9 posto.

Najdraže povrće hrvatskim građanima su rajčice – 21 posto, slijede različite vrste salata – 19 posto te krumpir – 17 posto. Rajčice više od prosjeka vole Slavonci (29 posto) i Istrani (25 posto), a salatu stanovnici Sjeverne Hrvatske (29 posto).

Istraživanje je provedeno u siječnu 2014. putem online metodologije (korisnici interneta) na ukupnom uzorku od N=600, 18-60 godina.

- Oglas -
 
 

NEMA KOMENTARA

Komentiraj

Unesite svoj komentar!
Ovdje unesite svoje ime

Exit mobile version