EPODRAVINA DOZNAJE Pub ima novog gazdu i postaje pivnica: Otvorit ćemo u studenom, zaposliti 18 ljudi i iskoristiti strašan potencijal lokala

Kada se sve uzme u obzir, pa i sam potencijal, odnosno lokacija, najam i nije tako visok, kaže novi gazda.

0
Za dva mjeseca vrata otvara nova pivnica // Foto: Ivan Balija
- Oglas -

Mjesec dana nakon što je križevački poduzetnik Stanko Krajnik izašao iz Puba Calypso u Koprivnici, o čemu smo prvi pisali, jedan od najatraktivnijih gradskih ugostiteljskih prostora ima novog zakupca. Riječ je o popularnom pubu, koji se nalazi u sklopu Doma mladih, a kojim će, kako doznajemo, ubuduće upravljati firma Frame, čiji je direktor Mladen Švaco.

Bilo je više zainteresiranih, ali stigla je samo jedna prijava

Ova firma jedina se prijavila na natječaj koprivničkog Komunalca, koji je vlasnik prostora, a rok za ponude bio je jučer do podneva. Švaco se, tako, odlučio uhvatiti u koštac s prostorom koji je mnoge koštao živaca, vremena, ali i novčanika, jer je mjesečni najam postavljen u visini od 15.650 kuna bez PDV-a.

Kada toj cifri pridodamo i režijske troškove, koji za prostor od gotovo 600 kvadrata (lokal i dvije terase) nisu mali, tada je jasno zašto je na natječaj pristigla samo jedna prijava, iako su iz Komunalca prije nekoliko dana napomenuli da je interes iskazalo više ugostitelja.

- Oglas -

– Istina je da je bilo više zainteresiranih, više njih došlo je pogledati i sam prostor, ali u konačnici je stigla samo jedna prijava. U razgovoru s budućim zakupcem shvatili smo da su mu namjere ozbiljne i vjerujemo da će Koprivnica dobiti novu atraktivnu lokaciju – ukratko nam je rekla Dubravka Horvat, članica Uprave Komunalca.

Razgovarali smo i direktorom prijavljene firme Mladenom Švacom, inače poznatim gradskim ugostiteljem koji je u tom biznisu već 18 godina. Otkrio nam je da će pub ubuduće biti pivnica i nositi ime “K Francu”. Nova pivnica svoja će vrata otvoriti za dva mjeseca, točnije 2. studenog, jer će se prostor u međuvremenu preurediti.

Mladen Švaco // Foto: Matija Gudlin
Prije otvaranja uložit će u obnovu dodatnih 300 tisuća kuna

– Lokal je prilično zanemaren, star je 15 godina i dodatnog ulaganja u njega nije bilo. Pogotovo je problematična kuhinja, koju ćemo kompletno izmijeniti, osvježit ćemo prostor i interijer i otprilike ćemo uložiti još 300 tisuća kuna, prije nego otvorimo vrata pivnice. To su oni radovi koji se moraju napraviti, a koji posjetiteljima nisu vidljivi – pojasnio je Švaco.

Kaže kako se ne boji sudbine bivših zakupaca, jer je to prostor s kojim treba znati upravljati.

Treba jasno naglasiti kako problem nije bio u pubu, odnosno samom lokalu, već ljudima koji su njime upravljali. Osim posljednjeg gazde, koji je ugostitelj i koji je imao svoju viziju, svi ostali na pubu su učili, a to tako ne ide. Mi, primjerice, imamo 18 godina iskustva u ugostiteljstvu i sve smo ozbiljno proučili te napravili detaljnu analizu. Ovaj lokal ima strašan potencijal i namjeravamo ga iskoristiti – naglasio je.

Dodao je Švaco da problem nije ni u visokom najmu, kako to svi ističu.

Cijena najma i nije tako visoka, ali treba imati plan i viziju

– Kada se sve uzme u obzir, pa i sam potencijal, odnosno lokacija, najam i nije tako visok. Odnosno nije najveći problem. Naime, u tu cijenu mjesečnog najma ulaze i dvije terase kvadrature 355 metara kvadratnih, a recimo, da koristite terase takve veličine u centru grada, samo njih biste platili 15.900 kuna mjesečno. Tako da ova cijena nije visoka, ali treba imati jasan plan i viziju, a mi je imamo – istaknuo je i dodao kako druga faza preuređenja slijedi na proljeće, a tiče se upravo terasa.

S obzirom na to da će otvoriti pivnicu podrazumijeva se u kojem će se smjeru razvijati sam lokal, a jasno je da neće nedostajati ni dobre hrane.

– O samom jelovniku ne bih još detaljno pričao, ali koncept je spreman i ljudi sigurno neće ostati razočarani. Inzistirat ćemo na kvaliteti, u to nema sumnje, a koliko smo ozbiljni otkriva i brojka od 18 zaposlenih, koliko će ih biti u budućoj pivnici. Mislim da je sam interijer lokala prilagođen jednoj pivnici, a takav će biti i jelovnik, prilagođen potrebama tržišta – zaključio je Švaco.

 

- Oglas -
 
 

Exit mobile version