FOTO Kafići na Zrinskom trgu dobili jednake zelene suncobrane, ugostitelji podijeljeni

0
Novi vizualni identitet // Foto: Matija Gudlin
- Oglas -

Estetski možda jesu ljepši, no bojim se da neće biti funkcionalni. Pozdravljam trud Carlsberga da nam novim projektima uljepša grad, a vrijeme će pokazati jesu li suncobrani bili idealno rješenje, rekao nam je Vladimir Rus, vlasnik kafića Stefano.

Koprivnički centar dobio je novi vizualni identitet koji će mnogobrojnim gostima ispijanje kave učiniti ugodnijim i ljepšim.

U ponedjeljak su se u kafićima na Zrinskom trgu makivale stare tende i na terasama kafića postavljali jednaki zeleni suncobrani, na kojima piše naziv kafića.

– Ovo je zajednički projekt Grada i Pivovare Carlsberg, u želji da estetski poboljšamo izgled centra grada. Zahvaljujem ugostiteljima na razumijevanju što su se prilagodili radovima te Carlsbergu na investiciji – rekao je Mišel Jakšić, zamjenik koprivn

Vladimir Rus, vlasnik Stefana // Foto: Matija Gudlin
- Oglas -

ičke gradonačelnice.

Koprivnički ugostitelji su pak podijeljenog mišljenja oko novih suncobrana.

– Estetski možda jesu ljepši, no bojim se da neće biti funkcionalni. Pozdravljam trud Carlsberga da nam novim projektima uljepša grad, a vrijeme će pokazati jesu li suncobrani bili idealno rješenje – rekao nam je Vladimir Rus, vlasnik kafića Stefano.

Gazmend Ristemi, poslovođa Corsa // Foto: Matija Gudlin

Gazmend Ristemi, poslovođa Korza, nikako pak nije zadovoljan novim zaštitnicima od sunca.

– Nisu ni estetski lijepi, a ni funkcionalni. Bolje da su ostale stare tende, veće su i lakše se prilagođavaju vremenskim prilikama – rekao nam je on.

Suncobrani su postavljeni i na terasama Pivnice Kraluš, Le Petita i Starsa, a kafići uzduž Ulice Antuna Nemčića, na red će doći sljedeće godine.

 

 

 

 

 

 

- Oglas -
 
 

NEMA KOMENTARA

  1. Tako je to kad se nesposobnjakovići iz gradske uprave petljaju u posao ugostitelja, vidljivo je da suncobrani ne pokrivaju dobar dio stolaca pa me zanima tko će sjediti na sunčini u ljeti, a da ne pričamo o veselju sa lošim vremenskim uvjetima! JAKŠIĆU JAAAAOOO!!! Nesposoban si za gradonačelnika i još se petljaš tamo gdje nemaš pojma, a nemaš ga na više razina! Jadni mi s tvojim upravljanjem gradom!

  2. Ja ne vidim potrebu da se siluju ugostitelji bilo kojeg grada nepotrebnim zajedničkim vizualnim identitetom. Grad Koprivnica treba imati svoj vizualni identitet, al on ne bi trebao narušavati vizualni identite djelatnosti u njemu. Ti kafići imaju svoje logotipove, fontove koji u ovom slučaju nisu ispoštovani. Pitanje je dal kafići plaćaju terase gradu ili im grad subvencionira određeni dio pa je ugovorom uređeno da ukoliko je potreba da grad napravi s njim “što hoće”. Ukoliko nije tak onda grad radi nešto što nije dozvoljeno. I da, imaju li svi kafići ugovor s calsbergom? Mislim da ne.. I to je dodatni problem.
    Primjer: “Ja tebi prodam prostor kojeg ti možeš urediti na koji god način želiš, al povrh svega, ja ću ti staviti nešto svoje i direktno se umiješati u tvoje poslovanje.” Ko god je smislio ovo nije razmišljao o zajedničkim interesima.

Komentiraj

Unesite svoj komentar!
Ovdje unesite svoje ime

Exit mobile version