[FOTO] KONAČNO Pušteni u promet prvi kilometri nove pruge, pogledajte kako se mijenja krajolik Podravine i Prigorja

Cijeli projekt trebao bi završiti krajem 2025. godine.

0
Vijadukt Komari // Foto: HŽ Infrastruktura
- Oglas -

U promet su pušteni prvi kilometri novoizgrađene pruge drugog kolosijeka na dionici Križevci – Koprivnica – državna granica.

Točnije, kako javljaju iz HŽ infrastrukture, u prometu je sedam kilometara novoizgrađenog kolosijeka između kolodvora Koprivnica i Drnje.

Do sada je završeno više od 60 posto projekta, a, podsjetimo, radi se o dionici dugoj 42 kilometra. Uz ostale radove, sanirat će se i klizište u Vojakovačkom Kloštru, o kojemu smo pisali.

Nastavak radova na objektima

- Oglas -

– Planira se nastavak izmještanja instalacija u vlasništvu HŽ Infrastrukture te signalno-sigurnosnog i telekomunikacijskog sustava. Nastavljaju se i radovi na objektima faze A (Lepavina 1, Lepavina 2, devijacija Vojakovački Kloštar, vijadukti Vojakovački Kloštar, Carevdar i Komari, nadvožnjaci Križevci i Vuk, podvožnjak Vojakovački Kloštar), faze B (galerija Velika Mučna i podvožnjak Ivanečki), faze C (nadvožnjaci Danica i most Gliboki) i faze D (most Drava). Radovi se izvode i na pješačkome pothodniku u kolodvoru Koprivnica. Sanirat će se i klizište koje se pojavilo na dijelu trase u Vojakovačkome Kloštru. U siječnju je preuzeto dodatnih devet skretnica od proizvođača iz Turske te se uskoro očekuje njihova cjelovita ugradnja – kažu iz HŽ-a.

Čeka se uporabna dozvola za nadvožnjak Sokolovac, ishođena je ona za nadvožnjak Novo Drnje, a za nadvožnjak Vuk je tehnički pregled planiran za travanj.

Preusmjeravanje prometa

– Krajem travnja promet između kolodvora Drnje i Novo Drnje bit će preusmjeren preko novoizgrađenog dijela kolodvora Novo Drnje ukupne duljine dva i pol kilometra radi završetka preostalih radova na njegovoj izgradnji – napominju iz HŽ-a.

– Krajem svibnja dio devijacije 1 spajat će se na novi desni kolosijek do stajališta Vojakovački Kloštar u dužini od pet kilometara. Znatan poduhvat po pitanju sigurnosti jesu zatvaranja uređaja za osiguranje željezničko-cestovnih prijelaza, odnosno njihova denivelacija. Tako je željezničko-cestovni prijelaz Vuk sveden na nadvožnjak Vuk, željezničko-cestovni prijelaz Pavelinska ulica na podvožnjak Ivanečki, a uskoro se planira i zatvaranje željezničko-cestovnog prijelaza Drnje te denivelacija u obliku nadvožnjaka Novo Drnje – dodaju.

Završni radovi na mostu Drava u Botovu predviđeni su za kraj godine, a cijeli projekt trebao bi završiti krajem 2025. godine.

Vojakovački Kloštar
Vojakovački Kloštar // Foto: HŽ Infrastruktura
Vijadukt Komari // Foto: HŽ Infrastruktura
Vijadukt Kloštar Vojakovački // Foto: HŽ Infrastruktura
Vijadukt Carevdar // Foto: HŽ Infrastruktura
Vijadukt Carevdar // Foto: HŽ Infrastruktura
Vijadukt Carevdar // Foto: HŽ Infrastruktura
Velika Mučna // Foto: HŽ Infrastruktura
Stajalište Kloštar Vojakovački // Foto: HŽ Infrastruktura
Stajalište Peteranec // Foto: HŽ Infrastruktura
Stajalište Majurec // Foto: HŽ Infrastruktura
Nadvožnjak Vuk // Foto: HŽ Infrastruktura
Lepavina // Foto: HŽ Infrastruktura
Lepavina // Foto: HŽ Infrastruktura
Kolodvor Novo Drnje // Foto: HŽ Infrastruktura
- Oglas -
 
 

Exit mobile version