HŽ Infrastrukturi EU odobrila 240 milijuna eura za gradnju drugog kolosijeka Križevci-Koprivnica-državna granica

0
vlak hz   mg
Foto: Matija Gudlin
- Oglas -

HŽ Infrastruktura i Europska komisija potpisale su sporazum o sufinanciranju rekonstrukcije postojećeg i izgradnje drugog kolosijeka od Križevaca preko Koprivnice do državne granice s Mađarskom vrijedan 240 milijuna eura.

Na pružnoj dionici Križevci – Koprivnica – državna granica, planira se rekonstrukcija postojećeg kolosijeka te izgradnja drugoga kolosijeka usporednog s rekonstruiranom trasom. Nova trasa dvokolosiječne pruge uglavnom će pratiti postojeću, osim na poddionici između Carevdara i Lepavine, gdje će se pruga izmaknuti u duljini oko 4,3 kilometara. Kompletan megaprojekt vrijedan je skoro 300 milijuna eura i nastavak je modernizacije hrvatskog dijela Mediteranskog koridora.

Radovi će obuhvatiti i rekonstrukciju/izgradnju četiriju kolodvora i šest stajališta, uklanjanje/nadogradnju željezničko-cestovnih prijelaza, izgradnju 11 denivelacija, prijelaza željezničke pruge van razine, uklanjanje postojećeg mosta preko rijeke Drave i izgradnju novog mosta.

Tim aktivnostima povećat će se kapacitet pruge, osigurati brzina od 160 km/h, skratiti vrijeme putovanja, omogućiti prihvat interoperabilnih vlakova i povećati razina sigurnosti.

- Oglas -

Podsjećamo kako su u srpnju ove godine počeli radovi na rekonstrukciji postojećeg i gradnji drugog kolosijeka od Dugog Sela do Križevaca u vrijednosti od gotovo 200 milijuna eura. U sklopu te dionice obnovit će se kolodvori u Dugom Selu, Vrbovcu i Koprivnici, očekuje se izgradnja nadvožnjaka u Križevcima koja bi smanjila pritisak na spajanje s brzom cestom, a završetak radova predviđen je u roku od četiri godine.

Učestala kašnjenja vlakova na dionicama od Zagreba preko Križevaca do Koprivnice godinama iritiraju mnogobrojne nezadovoljne putnike na toj liniji, ali izgradnjom drugog kolosijeka, problemi s kašnjenjima trebali bi biti svedeni na minimum. Hoće li uistinu biti tako, morat ćemo pričekati s obzirom da se za dionicu Dugo Selo-Križevci predviđa završetak radova u roku četiri godine dok se za dionicu Križevci-Koprivnica-državna granica još uvijek ne zna točan rok izgradnje.

- Oglas -
 
 

NEMA KOMENTARA

  1. Da sve je to lijepo samo što pod krinkom izgradnje drugog kolosjeka guraju i projekt ceste na štetu građana oduzimajući im imovinu za koju nisu niti pitali jer ih odgovor ne zanima.Oni su tako odlučili i to je za njih gotova stvar.A to što bi se u slučaju bilo kakvih radova pojedine kuće srušile(jer su građene 60-tih godina i neadektivnim materijalima,jer pojedinci drugačije nisu mogli)njih ne zanima.Zapravo nezanima nikog.Osobno smatram da se može pronaći drugačije rješenje jednostavnije i jeftinije.no tko sam ja da me se išta pita.Još nešto kome grade tu CESTU ako se po njoj neče uskoro imati tko voziti.Masovno iseljavanje iz lijepe naše nije trend samo u Slavoniji nego i kod nas.Makar sam u godinama eto i ja sam jedna od tih pa neka uhljebi uživaju u našim mukama Hvala što nemate empatije za svoje ljude ali ih pokazujete za neke druge i hvala što me tjerate da tražim pod stare dane neko bolje mjesto pod suncem.Pozdrav našem ministarstvu graditeljstva.JOSIPA LUGARIĆ

Komentiraj

Unesite svoj komentar!
Ovdje unesite svoje ime

Exit mobile version