Sloga Podravska trgovina uvela je novi program Hatch! kojim nagrađuje kupce dodatnim pogodnostima

0
Foto: Sloga podravska trgovina
- Oglas -

Kupnjom u bilo kojoj prodavaonici Sloge kupci kroz program dobivaju mogućnost ostvarivanja bodova koje mogu iskoristiti za umanjenje svojih računa. Također, kao član Hatch! programa Sloga svojim kupcima omogućuje sudjelovanje u raznim dodatnim akcijama i nagradnim igrama.

Kao jedini lanac maloprodajnih dućana koji se može pohvaliti time da kupac nije samo broj, nego osoba o kojoj se zna i više od imena i prezimena, Sloga podravska trgovina čini korak dalje u zadovoljavanju potreba svojih kupaca, a pritom i dalje njegujući osobni pristup, koji je jedan od zaštitnih znakova ovog lanca.

Misija Sloge odavno je postavljena kao nit vodilja svih zaposlenika, a to je omogućiti kupcima najbolji asortiman, kvalitetu, povoljne cijene, vrhunsku uslugu i zadovoljstvo kupnje. Širokom lepezom proizvoda i pristupačnim cijenama Sloga teži dosegnuti i do najudaljenijih kupaca naše regije.

Sukladno tome, u Slogu je uveden novi program vjernosti – Hatch! i to u cilju nagrađivanja lojalnih kupaca dodatnim pogodnostima koje kao članovi mogu ostvariti. Kupnjom u bilo kojoj prodavaonici Sloge kupci kroz program dobivaju mogućnost ostvarivanja bodova koje mogu iskoristiti za umanjenje svojih računa. Također, kao član Hatch! programa Sloga svojim kupcima omogućuje sudjelovanje u raznim dodatnim akcijama i nagradnim igrama. Sve o pogodnostima koje kroz program možete ostvariti u prodavaonicama Sloge, saznajte od ljubaznih blagajnica u nekoj od prodavaonica.

- Oglas -

Da bi se još više približila najudaljenijim kupcima u našoj regiji, Sloga otvara nove prodavaonice i širi se iz dana u dan. S ukupno 73 prodavaonice pokriva Koprivničko-križevačku županiju, kao i dio Bjelovarsko-bilogorske i Varaždiinske županije. Nije rijetkost da je u nekim mjestima Slogina prodavaonica jedina prodavaonica. Upravo zato i jest moguće ostvariti prisan i osobni pristup s kupcima. Dio Slogine misije je i suradnja s lokalnim poslovnim partnerima, tako da kupci na policama često mogu naći proizvode lokalnih dobavljača, a naročito na policama s voćem i povrćem.

Na kraju treba spomenuti još jedan novitet kojim se Sloga ovih dana može pohvaliti, a to je uvođenje ISO standarda ISO 9001. Certifikacija dokazuje da je Sloga spremna držati se načela upravljanja kvalitetom koja joj dodatno pomažu u povećanju zadovoljstva kupaca i sukladno tome utvrđuje procese pri stvaranju kupcu prihvatljivog proizvoda. Svrha norme je da se stavi naglasak na upravljanje kvalitetom u ključnim procesima organizacije, na identificiranje potreba i očekivanja kupaca te na sposobnost da se isporuče proizvodi i pruže usluge u skladu sa zahtjevima kupaca.

Cilj ove norme je i organizirati tvrtku na način da svatko točno zna tko, kako, kada i što treba učiniti da bi ostvarili našu misiju, a to je zadovoljan i sretan kupac.

 

- Oglas -
 
 

NEMA KOMENTARA

  1. Trgovine u kojima baš nikada nemaju sitan novac (1, 2, 5, 10 lipa) za vratiti kupcu! Vjerojatno je im je misija “zakini kupca” a inspekcije ne reagiraju.

Komentiraj

Unesite svoj komentar!
Ovdje unesite svoje ime

Exit mobile version