HŽ od danas putnicima vraća novac za svako kašnjenje veće od 60 minuta, saznajte kako do njega

Rok za isplatu naknade je mjesec dana od podnošenja zahtjeva. Umjesto naknade za kašnjenje, putnik može odabrati vaučer za putovanje u vrijednosti naknade.

0
vlak hz   mg
Foto: Matija Gudlin
- Oglas -

S današnjim danom na snagu u cijelosti stupa uredba o pravima i obvezama putnika u željezničkom prometu. Naime, s današnjim danom putnici koji koriste usluge Hrvatske željeznice ostvaruju pravo na naknadu za kašnjenje od 60 do 119 minuta i ta naknada se isplaćuje u visini od 25 posto cijene karte. S druge strane, za za kašnjenja dulja od 120 minuta naknada se isplaćuje u visini od 50 % cijene karte.

Kako bi kao putnik ostvario svoja prava, potrebno je popuniti zahtjev, a uz popunjeni zahtjev, potrebno je priložiti originalnu kartu koju je ovjerio vlakopratitelj u vlaku ili blagajnik. Zahtjev i ovjerenu kartu potrebno je poslati poštom na adresu: HŽ Putnički prijevoz, Prodaja i marketing, Strojarska cesta 11, 10 000 Zagreb.

Zahtjev za ostvarivanje prava putnika možete pronaći ovdje.

- Oglas -

– Naknada za kašnjenje bit će isplaćena sukladno podacima navedenim u zahtjevu. Isplata naknade ne odnosi se na subvencionirane karte, karte koje su prodali drugi željeznički prijevoznici i karte željezničkih radnika za odlazak na posao ili službeno putovanje – poručuju iz Hrvatski željeznica

Rok za isplatu naknade je mjesec dana od podnošenja zahtjeva. Umjesto naknade za kašnjenje, putnik može odabrati vaučer za putovanje u vrijednosti naknade.

– Naknada za kašnjenje koja iznosi manje od 4 EUR (u kunskoj protuvrijednosti) neće biti isplaćena – zaključuju iz HŽ-a.

- Oglas -
 
 

Exit mobile version