Koren opet o brzoj cesti: Konačno je sve gotovo, realno je u veljači sa strojevima napasti trasu do Vojakovačkog Kloštra

Kapitalnim, ključnim, "projektom broj 1" Koren je označio izgradnju brze ceste DC-10 od Kloštra Vojakovačkog preko Koprivnice do granice s Mađarskom.

0
Foto: Koprivničko-križevačka županija
- Oglas -

Koprivničko-križevačka Županijska uprava tijekom jučerašnjeg dana poslali su poziv na konferenciju za medije. Iako temu nismo odmah saznali, na samome početku otkrio nam ju je župan Darko Koren.

– Radi se o konačnom završetku važnog programa, Razvojnog sporazuma Sjever, koji se za pet sjevernih županija priprema jako dugo. Pred potpisivanjem smo, trebalo bi biti u ponedjeljak. Željeli smo napraviti prezentaciju, rezime – objasnio je Koren, dodavši kako su željeli ukloniti nepoznanice i nedoumice oko istoga.

Podsjetimo, krajem rujna prvi čovjek Podravine i Prigorja potvrdio je kako se na popisu projekata ove županije nalaze izgradnja brze ceste od Kloštra Vojakovačkog do državne granice s Mađarskom kao nacionalni projekt, revitalizacija kulturno povijesnog kompleksa dvorca Inkey u Rasinji, zgrada nove srednje škole u Koprivnici, izgradnja regionalnog centra za palijativnu medicinu i liječenje boli, izgradnja terminala kombiniranog intermodalnog transporta i izgradnja termalnih toplica u Općini Kloštar Podravski.

Darko Koren // Foto: Marko Dedić
Koren o brzoj cesti: Nama je to ključno pitanje, nastavak brze ceste najvažniji je projekt u iznosu od tri milijarde, koliko je pripalo svakoj županiji
- Oglas -

Kapitalnim, ključnim, “projektom broj 1” Koren je označio izgradnju brze ceste DC-10 od Kloštra Vojakovačkog preko Koprivnice do granice s Mađarskom. Podsjetimo, o tome nacionalnom projektu pisali smo nebrojeno puta. Na to su stavili fokus, kaže. A sada su, opet, došle nove informacije. Vrijedan je 2,3 milijarde kuna.

– Na sjednici u Bjelovaru bili su ministar prometa Oleg Butković te direktor Hrvatskih cesta Josip Škorić. Izvijestio nas je da su konačno sve procedure vezane uz početak radova završene, i one famozne žalbe za nadzor i sve što je potrebno. Doista su stečeni uvjeti za početak gradnje, s obzirom na činjenicu da je izvođač, tvrtka Kamgrad, izabran prošle godine. Traju operativni dogovori s njima kada bi se krenulo. Sada su blagdani, siječanj u kojemu građevinari rade smanjenim intenzitetom. Objektivno i realno je da se u veljači sa strojevima napadne ta trasa do Vojakovačkog Kloštra. To je ekskluzivna informacija od direktora Hrvatskih cesta. Nadam se da će tako i biti. Nema razloga u to ne vjerovati. Nama je to ključno pitanje, nastavak brze ceste najvažniji je projekt u iznosu od tri milijarde, koliko je pripalo svakoj županiji – prepričao je Koren.

Na upit novinara o povezanosti s mađarskim cestama, Koren je objasnio kako “trasa do Koprivnice nije sporna.”

– Činjenica jest da povezanost s adekvatnom prometnicom s mađarske strane nije definirana. No postoji određeni prostor za međudržavni spoj. Ne bismo izlazili s informacijom dok nije sigurno – zaključio je.

Foto: Marko Dedić
Foto: Marko Dedić
Foto: Marko Dedić
Foto: Marko Dedić
- Oglas -
 
 

Exit mobile version