Lino Lada sladoled osvojio prestižnu nagradu za najbolji proizvod godine

Zlatna košarica novo je veliko priznanje za Lino Lada sladoled koji je prošle godine na svjetskom natjecanju International Ice Cream Consortium u Švedskoj proglašen najboljim na svijetu.

0
Foto: Podravka
- Oglas -

Lino Lada sladoled, koji je nastao u suradnji Podravke i Leda, osvojio je Zlatnu košaricu za najbolji proizvod u 2019. godini.

Novo je to veliko priznanje jer je prošle godine na svjetskom natjecanju International Ice Cream Consortium u Švedskoj proglašen najboljim na svijetu.

Stručni žiri osvojio je jedinstvenim okusom i inovativnošću i to u jakoj konkurenciji.

- Oglas -

– Zlatna košarica za proizvod godine potvrdila je da smo, zajedno s našim partnerom Ledom, prepoznali potencijal širenja asortimana Lino Lada kremnih namaza u nove inovativne kategorije kao što su impulsni sladoledi. U proteklom periodu Lino Lada sladoled ostvario je iznimne rezultate te oduševio potrošače na domaćem i svjetskom tržištu. Lino Lada brand ovime se ponovno dokazuje kao omiljeni kremni namaz, a osvajanje Zlatne košarice za proizvod godine drugu godinu zaredom, dodatna je potvrda kvalitete i inovativnosti Podravkinih proizvoda – istaknula je Vesna Višnić, Podravkina direktorica Poslovnog programa Dječja hrana, slastice i snack.

– Iznimna nam je čast primiti ovu nagradu kao još jedan dokaz kvalitete onoga što radimo, i to baš za sladoled Lino Lada kojeg smo napravili u suradnji s Podravkom koja zaista jest savršen partner za ovako atraktivan i inovativan proizvod. Uz to, ono je i potvrda predanog rada naših zaposlenika, a posebno razvojnog tima koji svoje kreativne ideje uspješno pretvara u najfinije sladolede i smrznute proizvode. Stoga čestitke i njima! Svake se godine trudimo razviti neke nove okuse i kombinacije te učiniti korak više u želji da inovacijama i kreativnošću udovoljimo najrazličitijim zahtjevima naših kupca i potrošača, jer su nam oni na prvom mjestu. Ovo govori da u tome i uspijevamo – izjavila je Stela Ilijaš, pomoćnica direktora marketinga i razvoja.

Lino Lada sladoled na tržište je lansiran u travnju 2019. godine. U svega par dana rasprodane su prve zalihe što ga je učinilo najtraženiji desertom u Hrvatskoj, a tijekom prošle godine prodano je ukupno 2,8 milijuna komada na hrvatskom i inozemnim tržištima.

Prestižnu godišnju nagradu Zlatna košarica dodjeljuje magazin Ja TRGOVAC.

Foto: Podravka
Foto: Podravka
- Oglas -
 
 

Exit mobile version