Opel je konačno u Rüsselheimu predstavio novu, petu generaciju Corse. Opelov prodajni hit namjerava ponuditi novo iskustvo vožnje u segmentu malih vozila tako što će podići ljestvicu performansama svojeg podvozja, motora i mjenjača.
Novi profinjeni i učinkoviti 1-litarski trocilindrični turbo motori, profinjeni mjenjači, te novi ovjes i optimizirani upravljač postavljaju novi standard u klasi po pitanju udobnosti vožnje i preciznosti upravljanja. Nova Corsa dolazi i s posve novom unutrašnjošću koja pojačava doživljaj visoke kvalitete i prostranosti, uključujući tehnologiju IntelliLink koja nudi najbolje mogućnosti povezivanja i ultramoderne sustave pomoći vozaču. Opelovi dizajneri dali su novoj Corsi i dinamičan oblik u skladu s dizajnerskom filozofijom marke i uveli tekuće skulpturalne oblike i precizne detalje. Nova Corsa opremljena je svime što je nužno za nastavak 32 godine duge priče o uspjehu na krajnje konkurentnom tržišnom segmentu. Svjetska premijera pete generacije Opelova prodajnog hita bit će na sajmu ‘Mondial de l’Automobile 2014’ u Parizu od 4. do 19. listopada, a s proizvodnih će traka u Zaragozi i Eisenachu sići prije kraja godine. Kroz četiri generacije i gotovo 32 godine u Europi je prodano je gotovo 12 milijuna Corsi, uključujući 2,8 milijuna primjeraka trenutno aktualne četvrte generacije. Nova generacija Corse sada s lakoćom prosljeđuje već iskušani recept za uspjeh, a istovremeno je i drastično različita. Dizajn njene vanjštine svježiji je i profinjeniji, dok se na skulpturalnim bočnim dijelovima nalazi Opelov karakterističan i prepoznatljiv motiv oštrice. Tu je i prepoznatljiv prednji dio koji karakterizira istaknuta rešetka i oštro oblikovana prednja svjetla s LED svjetlima za dnevnu vožnju. Naglašene vodoravne linije u stražnjem dijelu vizualno proširuju automobil i poboljšavaju njegov stav. No kad sjednete u novu Corsu i pokrenete je, tu ćete najbolje zamijetiti promjene. Posve nova kabina s jednostavnim izduženim oblicima i mješavinom profinjenih materijala, znatno udobnije podvozje i preciznije upravljanje, posve novi motori i znatno niža razine buke.
Podvozje Sport ima kruće opruge i amortizere te specifičnu geometriju upravljanja te je kalibrirano za izravniji odaziv. Novost ispod poklopca nove takozvane Corse E je novorazvijeni trocilindrični 1.0 ECOTEC Turbo motor s izravnim ubrizgavanjem, dio velike ofenzive motora ovog proizvođača. Ovaj ultramoderni agregat jedini je trocilindrični motor iz masovne proizvodnje s balansnom osovinom, koja mu omogućuje rad uz iznimno nisku razinu buke i vibracija (NVH), a time i visoku razinu udobnosti u vožnji. Kompaktni 1.0 ECOTEC Direct Injection Turbo posve načinjen od aluminija, koji je usklađen s emisijskim standardom Euro 6, dostupan je u dvije verzije koje se razlikuju po snazi: 66 kW/90 KS ili 85 kW/115 KS. Obje verzije krasi izvrsna responzivnost i snažan okretni moment pri malom broju okretaja pa izvlače 170 Nm pri samo 1800 o/min. Opelov je novi trocilindrični motor Standardno je opremljen Start/Stop tehnologijom.
Ponuda benzinskih motora za novu Corsu proširena je predstavljanjem novog 1,4-litarskog turbo motora sa 74 kW/100 KS i 200 Nm maksimalnog okretnog momenta, te poboljšanim 1,2 i 1,4-litarskim atmosferskim motorima koji zadovoljavaju Euro6 norme. Dizelsku ponudu čini 1.3 CDTI motor koji je također značajno promijenjen, profinjeniji i također usklađen sa standardom Euro 6, a koji se nudi u dvije izvedbe s 55 kW/75 KS i 70 kW/95 KS. Novi mjenjači također pridonose boljem iskustvu vožnje i unaprijeđenoj učinkovitosti. Obje verzije motora 1.0 ECOTEC Direct Injection Turbo uparene su s posve novim kompaktnim šesterostupanjskim ručnim mjenjačem. Među prednostima su veća učinkovitost zbog dizajna s manjim trenjem te precizan osjećaj mijenjanja stupnjeva prijenosa. Promjena brzina je kod nove Corse udobna i glatka, a istovremeno i brza i precizna. Predstavljanjem nove Corse Opel nudi i najnoviju generaciju svojeg šesterostupanjskog automatskog mjenjača te posve novi Easytronic 3.0 automatizirani ručni mjenjač koji krasi unaprijeđena i glatkija responzivnost – savršen način cijenom pristupačnog kombiniranja udobnosti automatskog i učinkovitosti ručnog mjenjača.
Napredna pomoć prilikom parkiranja povećava udobnost prilikom vožnje tako što automatski upravljaju vozilom tijekom parkirnih manevara, a tu su i stražnja kamera i pomoć prilikom kretanja na uzbrdici. Upravljač, prednja sjedala, a sada i vjetrobransko staklo mogu biti grijani radi ugodne topline u kabini i dobre vidljivosti za hladnih zimskih dana. Među luksuzne značajke interijera možemo ubrojiti lijepo i iznimno stručno oblikovana prednja sjedala, veliki panoramski krov i meko ambijentalno osvjetljenje koje kabini daje toplu i ugodnu atmosferu.
izvor: auto-info.hr