Održano šesto “Cool okupljanje” korisnika Coolinarike

0
U Štaglju su se pripremale brojne delicije majstora kuhinje // Foto: Koprivnica.net
- Oglas -

U Podravkinom gastronomskom centru Štagelj pored Koprivnice je danas, 26. travnja održano tradicionalno “Cool okupljanje”. Cool okupljanju, koje se održava već šestu godinu za redom, prisustvovao je velik broj korisnika Podravkine web stranice www.coolinarika.com te članovi njenog uredništva, kao i predstavnici same Podravke.

– Ovo je već šesto po redu okupljanje korisnika i korisnica Coolinarike. Riječ je o tradicionalnom okupljanju koje Podravka organizira jednom godišnje. Danas nam je stiglo oko 150 dragih gostiju iz čitave regije, a svrha ovog druženja je da oni svoja online prijateljstva, koja su stekli na Coolinariki, ovdje pretoče u prava offline prijateljstva – kazala je Tanja Gligorović iz Korporativnih komunikacija Podravke.

Kako bi druženje bilo što zanimljivije, organizatori su pripremili i natjecateljske te promotivne aktivnosti. Naime, Podravka je promovirala nove proizvode, prisutni su se natjecali u fotografiranju jela, ukrašavanju muffina i cap-cakesa, a snimljena je i milenijska fotografija, kao ljepa uspomena na ovaj dan. Naravno, ugodno je druženje bilo još zanimljivije uz bogatu gastronomsku ponudu.

- Oglas -

Inače, Coolinarika je tijekom godina svog postojanja stekla gotovo 120.000 registriranih članova, a u njezinoj bazi nalazi se više od 135.000 recepata. Osim razmjene kulinarskih ideja i iskustava, među korisnicima su se tijekom vremena razvila topla prijateljstva, a ovakva okupljanja nastavak su njihovog “online” druženja na Coolinarika.com.

– Velika ljubav prema kuhanju okupila je ove ljude na Coollinarici, velika strast prema kulinarstvu, druženje, izvrsnost, sve ono što nas zapravo sve okuplja bio je i dodatni razlog da se okupimo ovdje – istaknula je direktorica Podravkinih Korporativnih komunikacija Marinka Akrap.

Dodala je i kako je Coolinarika platforma kojoj ljudi prije svega vjeruju te da su proizvodi na Coolinarici i recepti korisnika pomoć za svaki dan i za svaku priliku, a možda i za ljude koji imaju posebnu prehranu.

– Coolinarika je predivno mjesto gdje možemo osluškivati želje i potrebe naših kupaca i potrošača, gdje možemo ostvariti predivnu komunikaciju s njima i jednostavno vidjeti koje su njihove potrebe. Ujedno koristimo i priliku da promoviramo naše nove proizvode. Konkretno, danas smo promovirali novi inovativan proizvod, to su temeljci, goveđi, kokošji i povrtni, i nova vegetina marinada s pivom – sažela je Gligorović.

U Podravki postoje i planovi za budući razvoj stranice koja je među najposjećenijim web-stranicama u Hrvatskoj.

– Podravka ima izuzetno jak brend u brendu Coolinarika. Stoga planiramo korištenje tog brenda i na drugim platformama te puno bolje korištenje samog e-kominiciranja, nove aplikacije i novo razmišljanje, jer su prije svega mladi na platformi i moramo stalno ići korak naprijed. Coolinarika je nastala otprilike u isto vrijeme kao i Facebook, dakle vidite koja je stvarna snaga takvog načina komuniciranja i bilo bi šteta da ovo što smo do sad napravili ne razvijamo i dalje i to su naši planovi za budućnost – zaključila je Akrap.

- Oglas -
 
 

NEMA KOMENTARA

Komentiraj

Unesite svoj komentar!
Ovdje unesite svoje ime

Exit mobile version